Mamma2OO5 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Det er et helvette å komme seg opp av senga og tenke på at dagen allerede er i gang når klokka er 6-7. MEN når man først har kommet seg opp og kommer inn på rommet møtt med et smilende heeeeeeeeeeiiiiii så er det ikke så værst likevel. Synes morgenene er fine. Da leker gutten min så fint aleine og koser seg med lydbøker og jeg kan sitte på kjøkkenet og ta det helt med ro og alt er ganske stille. Kanksje vi leser litt bøker eller han koser seg på fanget mitt. det er ikke så ille når man først har kommet seg opp, men gjesp.. man blir litt redusert i løpet av dagen da:o)
polarn & pyrene Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Skjønner helt hva du mener. Det er ett ork å slit å våkne og komme seg opp av sengen, mennår man først er oppe går det greit og så får man mest mulig ut av dagen. I dag ble jeg vekket av en jente på snart 3 år som hadde kledd på seg selv og kommer inn på rommet mitt og roper "det er morgen ute" og drar for gardinene. Der titter solen inn og jeg kjenner at dagen kommer til å bli bra. ha en fin dag jenter,
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Ja, ikke sant? Det er vanskelig å komme seg ut av senga (ikke fysisk, men mentalt), men når man først har kommet seg opp, så er det en fin stund. Jeg og lillegutt har fyrt i ovnen, tent lys, laget kaffe, og nå sitter han og ser på barnetv, mens mamma er på dataen litt. Ha en fin dag
mamma`n til Jonathan Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Helt enig med dere andre her:) Før var jeg sikkelig morragretten,men når man får sånn gjennsynsglede kan man ikke være sur nei:)
MamiMaribel Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Hehe.... Noen morgener kan være fine selv om man er ufattelig trøtt, det er sant..:-) Andre morgener derimot.......grusomme! Da er det vanskelig å ser sjarmen i noe som helst, hihi. Denne helgen har vært deilig selv om jeg er usigelig trøtt når vi står opp, og ja, man blir noe redusert på dagen...:-) Men det er det verdt for kosetid med barna våre:-D Og takk og pris for espresso !
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Blæææ ikke enig, trøøøtt. To og en halv time siden hun sto opp, og jeg er like trøtt. Men det er ikke så rart, legge seg fire og stå opp halv seks gjeeeeesp
Mamma2OO5 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2008 uff det skjønner jeg! Selv sto jeg opp 6 i dag.. eller våknet av han klokka 6. Har ikke sovet veldig mye i natt pga høygravid, men likevel koselig morgen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå