Gå til innhold

Nå ble jeg irritert!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo sa i går at han skulle ta lillgutt og stå opp mef han i dag så jeg kunne få sove ett par timer da han hadde flere timer med fri i går...

Jeg var oppe lenge fordi jeg var innstillt på å kunne sove noen timer ekstra.

Når lillegutt våkner kl 6 snur jeg meg å prøver å riste i han, men nei...

Snakker tilo han og sier at han har lovet meg det osv men da bare svarer han "jeg sover"...

TOSK!!!

Jaja, han som går gipp av å stå opp med en blid godgutt så... ;-)

Ikke ofte han har mulighet til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hadde jeg aldri funnet meg i...

Skrevet

Huff, skjønner deg godt!

Håper du og lille gullet koser dere masse og når samboeren står opp så kan han få lage en kongefrokost, et bad og eskortere deg i seng igjen!!

Skrevet

Jeg er også stort sett oppe med barna hver morgen, de er oppe mellom halv fem og seks for tiden. Hvis han mot all formodning skulle stå opp en dag passer han på å nevne "helt sånn tilfeldig" til alle som vil høre på, en eller annen kommentar om hva som skjedde da han og barna hadde stått opp og passer på å få med at jeg sov. Får det til å høres ut som om det er hverdagskost for han at det er han som er oppe med barna. Klarer ikke la være å irritere meg over det siden det kanskje skjer en gang hver fjortende dag.

Men det er de som taper på disse gode morgenstundene.

Skrevet

Gå og vekk ham, sier nå jeg! Selv om du sikkert ikke får sove nå likevel pga irritasjon, så er det vektig å markere seg å sette grenser. Ellers lærer han jo at han bare kan sluntre unna senere også. Enkelte mannfolk er som små barn og trenger klare grenser, konsekventhet og må minnes på mange ganger før de får det inn i hodet....

Skrevet

Hadde jeg aldri i verden funnet meg i. Hadde stått og hoppet på magen hans til han hadde stått opp.

Syns mange her inne finner seg i litt for mye jeg.. Her er vi veldig glade i sove om morgenen begge to, så vi bytter på ja:-) Men jeg må jo som regel vekke han da..

Skrevet

Synes du er kjempe flink, og som du sier er det hans tap.

Skrevet

Og dette godtar du virkelig? Du kan jo bare banne på at han vil sluntre seg unna andre ganger også, når han slipper unna så lett. Hadde det vært min samboer hadde han fått et iskaldt glass med vann mitt i fleisen! Har han lovet noe så har han lovet noe. Og da får han stå for det!

Skrevet

La nå henne få lov til å være en dørmatte/martyr når hun vil være det!

Skrevet

Herregud Marikanari, åssen kan du kalle meg for en dørmatte??

Dummeste jeg har hørt!

Han sto opp like etter jeg la ut innlegget og jeg har sovet til nå.

Selv om dette skjedde i dag vil det ikke si at dette re noe som pleier å skje.

Uansett syntes jeg det er utrolig dårlig når vi mødre legger ut tråder som i utgangspunktet ikke er noe "big deal" så skal enkelte blåse det opp så veldig!

Men oki, hvis jeg er en dørmatte fordi sambo ikke klarer å stå opp en morgen og jeg gjør det fordi jeg rett og slett ikke gidder å mase på han så javel, da er jeg vel det da:-)

Skrevet

Sånn har det vært hver dag i 20 mnd her i huset....

Skrevet

Nei, ærlig talt, enig med Sjettejuli her! Jeg hadde blitt skikkelig sinna!

Skrevet

Hadde spent han ut av sengen! Her tar vi en dag hver i helgene, og det fungerer greit for oss. Hadde ikke orket å stå opp tidlig hver dag. Spesielt nå som jeg er gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...