Gå til innhold

Bil med plass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må handle ny bil da vi venter nr.fire. Men syns det er vanskelig å finne den rette. Noen som vet om det er plass til vogn i bagasjerommet på en volkswagen sharan når alle setene er oppslått? Var og prøvekjørte en ford galaxy her en dag,men vet ikke om det er plass til vogn i den heller? Drømmebilen er en volkswagen multivan, men den er jo så dyr. Må vi kjøpe en så stor bil for å få med oss alt? Vi har en helt vanlig bagvogn.Er nok mye billigere å kjøpe en ny mindre vogn.Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge volkswagens sine sider har på HELE 256liter mens ford'n har 435...

Mekaniker'n vi brukte på vår forgje bil(uanhengig, så ikke sponset av noen), anbefalte oss å ikke kjøpe Volkswagen både pga endel feil (på ingen måte verstinger), men VELDIG dyr å fikse pga alt har spesial deler til hver eneste variant av modellene.

Ellers har vi hatt en ford modeo(passer jo ikke deg med dine 4 barn), men var kjempe fornøyd, ingen problemer på de 3 årene vi hadde bilen (og den var gammel), den var også god å kjøre! Desverre var ford i skifte til ny modell når vi skulle ha ny bil, og de kunne ikke levere ny bil før over 6mnd etter av vi bestilite (og de viste da heller ikke hva de kunne levere).

Skrevet

Hei!!

Vil også anbefale deg å velge noe annet en volkswagen..da dette er biler med endel feil..Visst du leser bladet motor fra NAF ( om du er medlem der) kan du se endel tester....Selv er vi veldig tilhengere av toyota.. og har en avensis nå... men om de har biler i din størrelse vet jeg ikke....

Lykke til i jakten!!!

Skrevet

Jeg tror VW Sharan og Ford Galaxy er omtrent den samme bilen. Men Sharan'en blir ikke laget av VW, men av Seat eller noe (det er samme konsern, men likevel noe forskjell). VW-forhandleren her selger ikke Sharan tror jeg. Jeg ville heller satset på en Touran om jeg skulle hatt VW.

Men mange av 7-seterne har NULL bagasjeplass når dere bruker alle setene. Jeg bruker en Toyota Corolla 7-seter på jobben, der er det ikke antydning til å få med noe særlig mer enn en tannbørste til hver når vi bruker alle setene, og i alle fall ingen barnevogn. Problemet med disse bilene er at de to bakerste setene ligger i gulvet på bagasjerommet, det tror jeg er typisk alle 7-setere. I tillegg er disse to bakerste setene ofte ikke veldig gode å sitte i, og det er ikke veldig god benplass der.

Tanta og onkelen min har 4 barn, og de hadde VW Caravelle. Dette blir jo en mye større bil, men når dere blir så mange blir det jo fort en del bagasje som skal være med på tur også, ikke bare vogna.

Jeg tror jeg ville dratt innom en del bilforhandlere og hørt hva de har av biler med minimum 6 seter OG bagasjeplass. Og husk at om dere skal ha flere barneseter i bilen tar dette også litt plass, slik at det kan være nødvendig med en litt bredere bil.

Skrevet

Men er det ingen som har en slik bil og vet om det er plass til vogn?

Skrevet

Mener peugeot har en kjekk 7 seter med stor plass i bagasjerommet:=)

Gå innpå peugeot sine hjemmesider så kan du se:=)

Skrevet

Vi har en Skoda Octavia og den er veldig romslig! Også har den veldig gode seter og føles trygg. Anbefales!

Skrevet

må skjekke den. vi har ikke noe spessielt merke vi må ha, så alt er intresant.

Skrevet

Finner ingen oktavia med 7 seter.

Skrevet

Vi skal kjøpe Toyota Previa 7-seter vi nå. God plass, og setene kan tas ut etter behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...