Katharina88*Angelica08 Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jeg! *RekkerOppHanda* Kjeder meg litt jeg å...
LadyLuck & Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 sitter å ser miami ink på discovery, gikk glipp av det i går da sambo ville se lewis på nrk. Gått å letet lkøkkenet (og resten av huset) rundt etter en forsvunnet pose chips (rømme og løk), finner den ikke, har meine mistanker at enten har sambo spist den (men han sier han ikke har) eller så har ettåringen fått tak i den og gjemt den (hadde jeg bare vist hvor)
Katharina88*Angelica08 Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Hørtes trist ut, leite etter den daa gitt! Sikkert samboern din som tok seg friheten Jeg sitter og holder på å klø meg ihjel, litt små vondt i hue, vonde kynnere og nedpress og litt mensmurringer.. Så detta kan bli NOK en festlig natt!
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Sniker meg inn fra 2-tri jeg Sitter oppe og ser på Miami ink jeg og. Sambo er ute på fest så jeg har hatt filmkveld for meg selv.. Hadde ikke fått sove om jeg hadde lagt meg nå uansett så jeg venter til sambo kommer hjem. Hvordan står det til?
Leirha Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Jeg føler alltid jeg er våken for tiden.. Men kommer nok snart til å prøve å sove litt.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Sitter her å "ser" på the voice, huff... hehe... har akk ryddet etter sambo, hadde et lite forspill før han dro ut på byen, så nå sitter jeg bare her og drikker pepsi max Orker ikke å legge meg enda, vet jeg ikke får sove med det første liksom....
lykkeliten i april Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 jepp.. sitter her, mens samboeren ser fotball høydepunkter.. jippi..
LadyLuck & Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 noen forslag til hvor chipsen min kan være???
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #11 Skrevet 2. mars 2008 Du har ikke lagt den på en "lur" plass slik at ingen andre enn deg selv skal finne den da? Hehe...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #12 Skrevet 2. mars 2008 Chipsen din er sikkert i magen til samboeren... hihihi
LadyLuck & Skrevet 2. mars 2008 #14 Skrevet 2. mars 2008 sist jeg så den lå den i handleposen. Orket ikke pakke ut, så det gjorde sambo, men han sier han ikke vet hvor den er.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #15 Skrevet 2. mars 2008 Hehe.. "ikke vet hvor den er" Du har nok funnet den skyldige der ja:)
LadyLuck & Skrevet 2. mars 2008 #16 Skrevet 2. mars 2008 har så dilla på chipsen min nå at jeg nesten går på statoil for å kjøpe ny, men får ikke lov av JM å gå noen steder, dessuten tør jeg ikke bevege meg ute i dette strøket så sent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå