Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Ja, MYE bedre å gjøre det på en måte så de små slipper å måtte høre på! Litt rart da, krangle på msn;-)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 hehehehe *drittunger* :) gå å legg deg på sofaen og bli kvitt mensenhurpa du nå høna Jeg er et stooort troll når jeg har mensen selv, og angrer alltid på ting jeg har kranglet med H om når jeg blir meg selv igjen hehe
Sjefsmegga Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2008 at jeg nekter å komme å legge meg sammen med ham.,..han tror jeg har tenkt å gjøre det slutt...teite gubben
* 5 om dagen * Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 hehe...noen ganger så sitter vi også på hver vår maskin og prater...men ikke krangling da.. er koselig det også da, når jeg sitter med skolearbeid, så dukker det plutselig opp et smil...og han lurer på om jeg vil ha en kopp kaffe :-)))
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Dakaaar... Gå å legg deg godt under dynen hans å si at du elsker han. Godt for deg og for han:-)
Sjefsmegga Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. mars 2008 Føler ikke for det...jeg er sta og holder fortet mitt her på stua...*dykker ned i sjokoladeskåla igjen* En kvinne har da for fanden sin stolthet!! Og mannesvinet fortjener å ligge der alene og ta seg av minsta hvis hun våkner i løpet av natta...
Syrin84 Skrevet 2. mars 2008 #11 Skrevet 2. mars 2008 hehe... si at du kommer å legger deg, hvis han står tidlig opp med ungene, og du får sove så lenge du vil! samboeren min er ikke noe tess ihvertfall.. han snorker ved siden av meg her..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. mars 2008 #12 Skrevet 2. mars 2008 Men Ugla da? Er det noe galt? har du mensen eller?
Syrin84 Skrevet 2. mars 2008 #13 Skrevet 2. mars 2008 veronica, victor og... skal du ha snart? jeg husker deg fra BIM
Sjefsmegga Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. mars 2008 Ja...snufs..har mensen og han har erta meg i hele dag...og jeg er EKSTREMT nærtagende og gretten når jeg har mensen...og det VET han..så dette her fortjener han jaggu nå ja.. Muhahahaha :-DDD
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. mars 2008 #15 Skrevet 2. mars 2008 Ja, da kan han bare ligge der å ha det så godt;-) God natt til deg da og kos deg med sjokoladen din:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå