Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Jeg også vil på 3 raske menn, jeg også vil dra ut på byen og komme dinglendes i 7 tia og sove hele dagen.. Og det er KJEDELIG og sitte hjemme.. Ikke noe bra på tv, ikke noe morro og sitte på nett.. Gaaah jeg kjeder meg og har kynnere som holder meg våken så soving er bare og glemme....
Katharina88*Angelica08 Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 De driver jo å har forsøk på det nå da;) haha! Det er jo helt FEIL spør du meg.. Men de setter inn livmor i mannen å sånn:p
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 Kødder du? De kan jo ikke gjøre det Hvor skal han få ut den ungen liksom? Og om en mann skal føde hadde han død av smertene
It's all about me Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Du kan da dra på 3 Raske Menn og ta en tur på byen selv om du er gravid..... Sitte hjemme hvis det skjer noe spennende kommer jeg ikke til å gjøre før riene starter, he he. Men 3 Raske Menn hadde jeg ikke dratt på uansett, de er teeeeeeite og kjedelige:o)
zethaline Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Om menn kunnet føde barn,hadde jorden vært underbefolket.De hadde bare orket å føde et barn.....Men der igjen hadde sikkert vært mat til ALLE da og kansje ikke KRIG ????!!!!!!Så noe godt hadde jo det kommet ut av det ;-)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2008 Kan verken dra på byen eller 3 raske menn for mangler barnevakt.. zethaline: Du har et poeng der
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Krig, jo! Se for deg hormonelle, gravide menn da He he he, jorden hadde vært utryddet idet første hormonelle mann hadde fått en finger borti en atombombe, tror nå jeg
zethaline Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Hehe,vi hadde jo selvsagt ikke hatt den knappen.Fordi mennene hadde hatt mere nok med seg selv og vi damer hadde vel ikke giddet og funnet den opp,ikke hadde vi hatt tid heller.For vi måtte sikkert pleie disse gravide,for de hadde vært sengeliggende i 10 mnd ;-)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 kan ikke gubben være hjemme innimellom så du kan finne på noe du vil da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå