Gjest Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Min kjære er ute med guttene og da kan mor kose seg hjemme med kyllingsalat og jentefilm Vanlige lørdager her i huset betyr nemlig actionfilm og middag med mannekjøtt, (som han sier) altså biff hehe.. Litt deilig å kunne kose seg alene til tider også
Sjefsmegga Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Grrr..jeg skulle ønske min tok den tysklandturen lell jeg n.... Skal ALDRI klage mer når han er på langtur...mye mer behagelig å ha FRED!! Den som hadde had vett på å ha en unge, lite fin leilighet og katt...og en elsker som kom når jeg ringte...ARGH!
WP-TLogPeanut Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Til tider er det vel koselig Blir drittlei i lengden jeg ja
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 hehehehe, skal spørre deg om en 3-4 dagers tid om du mener det samme da jeg ugla
Sjefsmegga Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 hehe....sikkert gått over da....nå DYRKER jeg min vrede og furter mens jeg fortærer en halvkilo med sjokolade...
Sørland-snuppa Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 godt og være hjemme alene av og til ja. men ikke for ofte. jeg er ofte alene. nå er han i oslo. på søndag som var kom han hjem fra østerike som han hadde vert i i en uke.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Akkurat nå sitter jeg innesluttet i ensomhet OG kjedsomhet - så skulle ønske han ikke var hos de kompisene... Men nå spiser jeg ingenting, ikke ser jeg på film en gang - KJEDELIG:p!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Ja det er ikke alltid like gøy men akkurat nå var det faktisk ganske deilig å sitte her i sitt eget selskap. Har kjøpt hairspray og litt ekstra gode ingredienser til å ha i salaten, det gjør virkelig susen altså
Sjefsmegga Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Et must når man har mensen den den hadde jeg sikkert vært oppe og helt ei bøtte kaldvann over ham i senga..jeg sal jo sove på sofaen uansett....selv om det heter seg at jeg mener at man aldri skal elgge seg sinna..men i dag gjør jeg et unntak
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Ja klart, til tider er det ekstremt deilig! Men akkurat nå skulle jeg gjerne hatt noen å prate med ;-D Hva har du i salaten da?:-D Ikke har jeg spist i dag heller, ikke når jeg må spise alene :-P
WP-TLogPeanut Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 ingen regel uten unntak vett Vi får håp de bli likar i mårra!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 3 typer salat, cherry tomater, rød og gul paprika, agurk, rød chilli, avocado, sukkererter, kyllingfilet, crispinis, parmesanost, og litt lime Også hvitløkspepper, havsalt og litt god olje da. Salat er virkelig digg *aaah*
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #15 Skrevet 1. mars 2008 Hadde spist alt der der med unntak av kyllingfilet, osten og crispinis... Ellers høres det kjempe godt ut. Jeg liker nesten ingenting, men salat liker jeg... Bare at jeg virkelig ikke orker tanken på noe av det der her jeg sitter heller... Æsj, ingenting å se på tv heller!! Skulle vært hos deg ;-p
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #16 Skrevet 1. mars 2008 What?? ikke osten og kyllingfilet? parmesan er jo sååå digg *sikle* Egentlig er jeg fysen på brie om dagen, men kan jo ikke sitte her å spise brød og en hel brie alene heller. Brie eller hvit castello, ååååååå det er godt *sukk* Ja kom hit å se hairspray med meg, morsom film
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #17 Skrevet 1. mars 2008 Hehehe :-D Liker ikke ost, og jeg spiser ikke kjøtt :-P Så er så absolutt ikke enig. Resten av salataen hadde nok ikke vært å forrakte, da! brie? Hahaha... Nei, du får servere meg noe annet når jeg kommer... Men hairspray vil jeg se... Den har jeg sett på musikal før :-P
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #18 Skrevet 1. mars 2008 Du er virkelig sinnsyk du!!! hvordan går det ann å ikke like ost? Jeg er som Monica i friends hehe, kunne bodd i et hus av ost *sukk* Når vi er i Frankrike passer jeg alltid på å spise smått av middagen fordi jeg må spare plass til osten som kommer ved sluttenav måltidet hehe det er det beste. Du får kose deg med fisken din da vet du særing
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #19 Skrevet 1. mars 2008 Haha. Sinnsyk kan du være sjæl! Jeg liker bare ikke ost. Uuusj. Hvert fall ikke det jeg spiser når jeg er i France!! Da koser jeg meg med frukt og salat og slikt noe.... Ikke sånn ekkel, muggen ost. Jeg har en venninne som jobbet i en slik en ostebutikk her i Oslo (på Frogner) - og jeg orket i hvert fall ikke være med henne når hun hadde vært på jobb. Lukter vondt! Spiser ikke så veldig mye fisk da :-P Blir litt kvalm av det og :-P Kos deg med babykyllingen din!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #20 Skrevet 1. mars 2008 Er ikke så glad i de værste muggostene jeg heller, men brie kunne jeg ha spist til alle måltider alle dager i uken hehe Ja det lukter jo tåfis, men det er nyyyydelig. Ingenting er som å sitte på en liten fortausresturant i Paris å spise god ost og drikke et glass vin *sukk* det er deeeeeilig. H er heller ikke så glad i ost, men tullemor har heldigvis arvet sin mor hun sluker alle slags slike oster hehe, hun spiser til og med kjeks eller brød med gorgonzola hun (det klarer jeg KUN i saus) Hmm, mente du var så glad i fisk jeg Hehe nå er jeg ferdig med å kose meg da,, har spist 4 kyllingfileter alene nå :-S "that can`t be good"
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #21 Skrevet 2. mars 2008 Hahaha... Jeg er so not ikke enig ;-) Annet enn at Paris er en veldig koselig by ;-) Kusinene mine som bor i Paris skulle hit på besøk for en stund siden, de hadde tenkt å ha med ost (mon tro hvorfor) men fikk heldigvis jentene av tanken :-P Haha, utrolig!! Jenta mi har arvet min særhet i forhold til mat... Ikke bra, men det ligger i familien ;-p Du må jo dra på osteshopping her i Oslo da - fins jo mye bra å finne :-p Jeg er vel egentlig ikke glad i noe mat. Men jeg kan spise fisk ;-p Nei, unnskyld meg, men 4 kyllingfileter er små drøyt:p (tenk de søøøte små baby's)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #22 Skrevet 2. mars 2008 Du må vel også se på mat annerledes enn hva jeg må, du er jo danser. Jeg kan jo bare sitte her på stussen og nikose meg få ting jeg ikke liker, og heldigvis har Talie arvet det. Hun spiser absolutt alt nesten hun sorte oliven for eks, det kan hun spise et helt glass av om vi ikke tar det fra henne, hun har nok litt voksen smak i grunn. Skjønner ikke hvordand et går ann å IKKE like mat jeg, mat er store deler av livet mitt altså, god mat gjør meg lykkelig hehe.. Ja det er mange steder å shoppe ost, og heldigvis for det :) Ja jeg må si det var litt flaut å innrømme,, jeg kan bare ikke forstå hvordan jeg unngår å være smellfeit.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #23 Skrevet 2. mars 2008 Må og må. Fins dansere som lever på nada mat, men kanskje bare cola light f.eks... Og andre usunne ting, men som gir energi. Jeg spiser jo "vanlig" da - men hadde neppe blitt fet uansett, for trener så mye... Det er bra når man liker ting, skulle jo ønske jeg ar sånn, men har ikke sjangs!! Hehe... Oliven liker jeg da;-D!! Jeg skjønner nesten ikke hvordan folk kan ha så stor glede i mat :-p Det er noe jeg egentlig bare spiser fordi jeg må, ikke for å kose meg. Er ikke en viktig del av livet mitt... Menmen, folk er forskjellig Haha, en dag Mami, en dag sitter du der med baken i sofaen og vekten viser 146;)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #24 Skrevet 2. mars 2008 haha, ja om det hadde skjedd hadde jeg ikke skjønt mye Men jeg er et matvrak, så plutselig kommer sikkert vekten til å øke litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå