minnimi Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Har hørt at livmortappen kan være noe videre etter en fødsel. Men begynner å bli bekymret nå.. Har lest om mang som har mistet barnet sitt i 3-4 mnd pga svak livmortapp. Min er åpen hele tiden.. Er dette normalt? Hva om jeg også mister nå da, siden den er åpen.. Noen som vet.. Trenger svar!! Er så nervøs nå..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 hei.. jeg kan desverre ikke si at det er normalt fordi jeg vet ikke så mye om akkurat dette, men jeg vet det at en bekjent av meg slet med nesten det samme og de ventet rett å slett på at ungen skulle bli altfor tidlig født, men hun holdt ut helt til tre dager før termin, så det gikk jo bra. men nå kan det jo vært at dette ikke var samme problemet så kan desverre ikke si noe med sikkerhet.. For alt jeg vet så kan det helt normalt det du har altså. Ring legen din på mandag så får du nok et bedre svar der, og et mer sikkert svar.. det går nok bra dette skal du se:)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 du kan få det sjekket men innvendig ul..(om den er åpen hele veien) jeg gikk med 4 cm åpning de 18 siste mnd. (fra uke 20, fødte 2uker før termin)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå