Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ALDRI kjøp Gaute's ferdig glasur til sjokoladekake! Faen for noe kunstige greier. Neste gang tar jeg meg det ekstra lille bryderiet å lage glasuren selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen å mye dritt du eter...................?=)

Skrevet

He he..........ja........altså, står man å lager slike kaker, klarer du virkelig å spise de da de er ferdige?

Jeg blir alltid totalt mettet av å stå i bakevarer opp etter ørene=)

Men klart, bruker du slike produkter som er 1,2,3....olje og vann.....he he ja da har en ikke laget kaken helt selv akkurat da.

Skrevet

Her går det i ferdigprodukter. Lenge leve Toro;) Blir like sjokkert de gangene resultatet blir bra. Men Toro sjokolademuffins har jeg fått dreisen på da, og forrige helg klarte jeg å bake skillingsboller *stolt*, men det var jo selvfølgelig sånn som du bare tilsetter vann.

Tror ikke jeg kommer til å spise så mye av den kaka, men får håpe gjestene er høflig nok til å spise. Får se om jeg får prakket den på noen etter selskapet;)

Skrevet

He he .............*jeg å bake skillingsboller *stolt*, men det var jo selvfølgelig sånn som du bare tilsetter vann.*

*lersåjeggrinerher*

Poenget er at gjestene spiser, sant nok=) Ha tupperwearboksene klare slik at de får med en hjem hver=)

Skrevet

Det skal jeg ha;-)

Når vi er inne på de skillingsbollene. Jeg ble jo tatt litt på senga da. Sto jo bakpå at du bare skulle tilsette vann, men du måtte jo ha sukker og kanel og! Jeg trodde at på en eller annen måte hadde de løst det problemet, men neida. Gudskjelov hadde jeg begge deler:-) *herregud så dum jeg er* Hehe.

Skrevet

Nei med det navnet tror jeg jeg hadde skygget unna. Gir litt feil assosiasjoner..

Skrevet

Så ikke navnet før jeg kom hjem, men hadde jeg sett det i butikken så hadde jeg nok skygget unna jeg og, gitt. Hehe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...