Gå til innhold

I dag merker jeg at jeg er lei...........


mamma050308

Anbefalte innlegg

Det hadde ikke gjort noe om fødselen startet i natt. I dag/ kveld har jeg for første gang merket at jeg er lei av å vente. Er 39 + 5 og har termin på onsdag.

Er skikkelig rastløs i kroppen, men har absolutt ingen kynnere eller andre plager, bare en baby inni magen som beveger seg noe sinnsykt. Det har han gjort de siste dagene, siden onsdag. Mye mer bevegelse nå enn det har vært på lenge.

 

Kjære lille prins i magen min, kan du snart komme ut slik at vi kan få hilse på deg?.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har samme termin, :) Kjenner godt at jeg er klar og begynner å bli lei. Var hos jordmor i dag og det ser ut til at det kan ta lang tid før h*n kjem. Babyen har så god plass i magen min at den vil ikke feste hodet i bekkenet mitt, så modninga kan ta mye lengre tid på meg enn vanlig!!! :( Så her må det smøres med tålmodighet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å være litt lei nå da jenter!!! Jeg har 6 dager til termin selv.......og det går litt opp og ned om dagen. Noen ganger er jeg skikkelig lei. og andre dager er det helt greit! Men uansett, så har vi babyene våres i armene innen kort tid nå! Dette er vår måned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager til termin her og jeg bare venter.... Kjenner ingen tegn til fødsel, men vet jo ikke hvordan det skal kjennes ut heller da :) Håper hver natt at jeg skal våkne av rier, men nei da, skjer ingen ting.

Er sååååå lei og veldig spent. Vil jo så gjerne møte det lille nurket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager her også...Trodde kanskje det var noe på gang i gårkveld, men neida! Må nok smøre meg med tålmodighet!;) Gleder meg sånn til å få det overstått og treffe den lille inni meg!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff her er det hele 9 dager igjen og jeg er sååå lei.håper jeg snart setter igang for dette orker jeg rett og slett ikke lenger.

spent og redd i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...