Gå til innhold

Urk..jeg er ei sur tispe i dag :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben terga meg mens jeg lagde meg mat, ente med at jeg ble rasende og stappa en tortilla lefse i kjeften på ham..ehh...og så kjeppjaga jeg ham ut av kjøkkenet mens jeg vifta med stekepinsetten som den skulle vært en kårde :-DDD

.og nå NEKTER jeg å legge meg sammen med fyren..har bare så INMERI lyst til å kneè ham i ballene eller det som verre er...har heldigvis NOE impulkontroll..er bare så jævlig irritert på fyren i dag og får lyst til å ta ham i ørene!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres ut som en drøm å bo sammen med;-p

Skrevet

Ja, ikke sant??? :-DDD Faen ta mensen sier jeg bare...men han ELSKER å terge meg også da...og jeg eier ikke lunte sånne dager...skikkelig drittdag i dag..og han har virkelig nikost seg på min bekostning...

Skrevet

Haha, drømmekvinnen :) ;P

Må jo innrømme at du hørtes litt søt ut også da hehe..Fortat han om sterilasjonen??

Skrevet

ehh..nei..ikke enda...nytter ikke når han er i "tullehjørnet", da er han verre enn en 4åring...

Skrevet

Kan jo straffe han med en god tupp i balla, så er steriliseringen på plass også;-p

Skrevet

Jepp..slitsomt når man er smådårlig og har verste mens-helvete...jeg blir gretten som ei gammel sur binne når jeg har "tia-mi" som han kaller det..hehe

Skrevet

Syntes forslaget mitt var bra, jeg;-p

Skrevet

hehe..det er fryktelig fristende akkurat nå ja...HYYYYL..jeg er så irritert på ham... GROWL!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...