Sjefsmegga Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Gubben terga meg mens jeg lagde meg mat, ente med at jeg ble rasende og stappa en tortilla lefse i kjeften på ham..ehh...og så kjeppjaga jeg ham ut av kjøkkenet mens jeg vifta med stekepinsetten som den skulle vært en kårde :-DDD .og nå NEKTER jeg å legge meg sammen med fyren..har bare så INMERI lyst til å kneè ham i ballene eller det som verre er...har heldigvis NOE impulkontroll..er bare så jævlig irritert på fyren i dag og får lyst til å ta ham i ørene!!!
*dum&deiLig*™ Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Du høres ut som en drøm å bo sammen med;-p
Sjefsmegga Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 Ja, ikke sant??? :-DDD Faen ta mensen sier jeg bare...men han ELSKER å terge meg også da...og jeg eier ikke lunte sånne dager...skikkelig drittdag i dag..og han har virkelig nikost seg på min bekostning...
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Haha, drømmekvinnen ;P Må jo innrømme at du hørtes litt søt ut også da hehe..Fortat han om sterilasjonen??
Sjefsmegga Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 ehh..nei..ikke enda...nytter ikke når han er i "tullehjørnet", da er han verre enn en 4åring...
*dum&deiLig*™ Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Kan jo straffe han med en god tupp i balla, så er steriliseringen på plass også;-p
Sjefsmegga Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2008 Jepp..slitsomt når man er smådårlig og har verste mens-helvete...jeg blir gretten som ei gammel sur binne når jeg har "tia-mi" som han kaller det..hehe
Sjefsmegga Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2008 hehe..det er fryktelig fristende akkurat nå ja...HYYYYL..jeg er så irritert på ham... GROWL!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå