Gifteklar:0)) Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 funker det?Blir de hvitere?Ødelegger det tennene?
snartgift.no Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Lurer jeg også på, så jeg hjelper deg å dytte:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 hehe, her bruker vi bakepulver til å vaske kaffekanna, det fjerner alle disse brune/svarte flekkene som blir neddi kanna,så kansje det funker på tennene også=) men det kan umulig smake noe godt=P
Gifteklar:0)) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 Hahahaha, så det funker altså på det meste da?
pimpernell Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Ja, det funker og ja, du ødelegger tennene! Sliper bort emaljen, og den kommer ikke tilbake. Så ikke akkurat å anbefale,nei! :/
Turtelduen Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Nå vet ikke jeg hvor vidt den ødelegger emaljen... Men om den skulle gjøre det så er det veldig synn siden emaljen ikke bygger seg opp igjen... Men samtidig så er jo blekemiddel ganske sterkt og det ødelegger ikke emaljen (om en ikke bruker det ofte da). Så om bakepulver ødelegger emaljen syns jeg det er litt rart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå