Gjest Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Blir så sentimental for den minste lille ting.....skjønner ikke hvorfor. Noen flere sentimentale høner der ute?
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er det, men er jo gravid og så sier vel sitt hehe
kanutteogkruttet Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Å jada, har problemer med å se filmer og serier og å lese bøker.... Kommer det noe som kanskje er " litt" trist, så griner jeg..... Men er kun i de tilfellene også da
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Samme her. Først så jeg på Nrk og måtte felle en tåre...nå er det Cindarella man på tv2.....håååååååpløs:(
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Ja,, det er helt GRUSOMT! Blir rørt av den minste lille ting om dagen hehe Fikk nyyyydelige blomster av H her om dagen, og når jeg fikk øye på de isted begynte jeg å hulkegråte fordi han er så god og snill med meg.. Herrejesus for ei dame jeg er til tider *sukk*
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er sentimental som bare pokker. Det har aldri gått over etter svangerskapene.. Var litt sentimental før og, men ikke så jævlig som nå. Blir bare verre og verre å vettu!
WP-TLogPeanut Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Blitt helt motsatt siste tida jeg. Her kranene stengt :s Nesten litt slitsomt det og , skulle letta på trykket snart
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Du får leie "The Champ" Wenchepia....garantert kranåpner:)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Eller du kunne jo bare sett på tv2 nå....buhu renner over her nå. Veldig fin film på en lørdag for en gang skyld.
WP-TLogPeanut Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Den hadde laaang rulletekst eneste jeg rakk å få med meg hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå