Simba Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 er de så gode som alle sier. Kjøper dere de i butikk eller på nettet. De koster jo under 2oo på nettet. Er det noen butikker som har så billige?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Vær obs på at en del nettbutikker ikke forhandler ekte crocs!
NoDoubt Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Helt klart billigst på taylirshies.com. Jeg syns de er kjempe gode men ikke så fine at jeg trasker rundt i dem overalt.
Simba Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 Går det greit å bestille derfra. Bruker 40 vanlig, men fikk liksom ikke det til å stemme, at noen hadde den str. Liksom 39-40 eller 40-41
NoDoubt Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Det går kjempe bra:-) Har gjort det flere ganger selv. Crocs skal være litt romslige så jeg hadde bestilt de som tilsvarer 40-41. Du kanm jo gå i en butikk å prøve dem før du bestiller. Men bestill bare et par om gangen ellers må du fortolle. Velg den billigste portoen, det har tatt nøyaktig 1 uke fra jeg har bestilt til de har komt i posten hver gang.
gærne ko Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Synes ikkje dei er så gode som alle skal ha det til. Blir utrulig klamme, og ikkje uvanlig gode å gå med. Men så har eg en kronisk betennelse i begge hæler, så blir fort sliten i beina. Kjøpte to par på Taylorshoes.com, blei vel omtrent samme pris som ett par her i Norge. Men ærlig talt så angrer eg på at eg ikkje heller la til litt penger og kjøpte eccosandaler eller lignande...
Mammasin Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Jeg synes de er de beste jeg har gått med.-) Er litt klamme det skal sies men ufattelig gode på bena. heia crocs!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå