Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er de så gode som alle sier. Kjøper dere de i butikk eller på nettet. De koster jo under 2oo på nettet. Er det noen butikker som har så billige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær obs på at en del nettbutikker ikke forhandler ekte crocs!

Skrevet

Helt klart billigst på taylirshies.com.

Jeg syns de er kjempe gode men ikke så fine at jeg trasker rundt i dem overalt.

Skrevet

Går det greit å bestille derfra. Bruker 40 vanlig, men fikk liksom ikke det til å stemme, at noen hadde den str. Liksom 39-40 eller 40-41

Skrevet

Det går kjempe bra:-) Har gjort det flere ganger selv. Crocs skal være litt romslige så jeg hadde bestilt de som tilsvarer 40-41. Du kanm jo gå i en butikk å prøve dem før du bestiller.

Men bestill bare et par om gangen ellers må du fortolle. Velg den billigste portoen, det har tatt nøyaktig 1 uke fra jeg har bestilt til de har komt i posten hver gang.

Skrevet

Synes ikkje dei er så gode som alle skal ha det til. Blir utrulig klamme, og ikkje uvanlig gode å gå med. Men så har eg en kronisk betennelse i begge hæler, så blir fort sliten i beina. Kjøpte to par på Taylorshoes.com, blei vel omtrent samme pris som ett par her i Norge.

Men ærlig talt så angrer eg på at eg ikkje heller la til litt penger og kjøpte eccosandaler eller lignande...

Skrevet

Jeg synes de er de beste jeg har gått med.-)

Er litt klamme det skal sies men ufattelig gode på bena. heia crocs!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...