Topia Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Vet ikke om noen butikker i bergen men vet om en på nett. Bestilte der sjøl. Søte servietter..... www.noespesielt.no mener jeg den het.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Å, takk :-) De var jo egentlig for fine for å brukes da... Men har bestilt no, hihi... Men det var bare servietter sant? Finner ikke noe annet der...
*dum&deiLig*™ Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Må bare få bekreftet dette: heter sønnen din virkelig Ulvar? Skikkelig tøft navn!! Ble dere inspirert av Sagaen om Isfolket? )
blir 3 barnsmor Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 løiten lys !! ligger i fjøsangerveien . . .de har masse nydelige lys, servietter og annet stasj som kan være greit å ha på bordet!!
petitmoi :-) Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Løiten Lys ved Fjøsangerveien - dit MÅÅ du bare innom, er en opplevelse bare å gå der å kikke :-) Har egen "dåpsavdeling", var litt utplukka for "gutteting" da jeg skulle handle inn til dåpen, men åhh for en koselig butikk! Se mer her: http://www.loiten-lys-bergen.no/
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Haha, mange som har lest den her ihvertfall :-) Han heter Ulvar Johannes. Ble indirekte inspirert av Isfolket kan man si. Hadde lyst å kalle ham Ulv først, men gikk med på at det ble litt sært, så da kom "Ulvar" opp i hodet mitt. Siden jeg ville ha et norrønt navn passet det fint :-) Tror nok ikke jeg hadde kommet på det om jeg ikke hadde lest Isfolket...
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Å, tusen takk! Der skal jeg garantert ta turen :-) Gleder meg!!!!
*dum&deiLig*™ Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Synes det var et tøft navn! Godt å se at noen tør å skille seg ut fra mainstream topp 10;o)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Takk :-) Jeg elsker norrønne navn og jeg elsker naturen, så navnet er perfekt :-)
Syrin84 Skrevet 2. mars 2008 #13 Skrevet 2. mars 2008 www.daapsiden.no bestillte bordkort, servietter, lys og pynt der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå