Gå til innhold

Butikker med pynt/servietter/bordkort osv. i Bergen...?Til navnefest...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om noen butikker i bergen men vet om en på nett. Bestilte der sjøl. Søte servietter..... www.noespesielt.no mener jeg den het.

Skrevet

Å, takk :-) De var jo egentlig for fine for å brukes da... Men har bestilt no, hihi... Men det var bare servietter sant? Finner ikke noe annet der...

Skrevet

Må bare få bekreftet dette: heter sønnen din virkelig Ulvar? Skikkelig tøft navn!! Ble dere inspirert av Sagaen om Isfolket? :o)

Skrevet

løiten lys !!

ligger i fjøsangerveien . . .de har masse nydelige lys, servietter og annet stasj som kan være greit å ha på bordet!!

Skrevet

Løiten Lys ved Fjøsangerveien - dit MÅÅ du bare innom, er en opplevelse bare å gå der å kikke :-) Har egen "dåpsavdeling", var litt utplukka for "gutteting" da jeg skulle handle inn til dåpen, men åhh for en koselig butikk!

Se mer her: http://www.loiten-lys-bergen.no/

Skrevet

Haha, mange som har lest den her ihvertfall :-)

Han heter Ulvar Johannes. Ble indirekte inspirert av Isfolket kan man si.

Hadde lyst å kalle ham Ulv først, men gikk med på at det ble litt sært, så da kom "Ulvar" opp i hodet mitt. Siden jeg ville ha et norrønt navn passet det fint :-) Tror nok ikke jeg hadde kommet på det om jeg ikke hadde lest Isfolket...

Skrevet

Å, tusen takk! Der skal jeg garantert ta turen :-) Gleder meg!!!!

Skrevet

Synes det var et tøft navn! Godt å se at noen tør å skille seg ut fra mainstream topp 10;o)

Skrevet

Takk :-) Jeg elsker norrønne navn og jeg elsker naturen, så navnet er perfekt :-)

Skrevet

www.daapsiden.no

bestillte bordkort, servietter, lys og pynt der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...