Gjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 He he skjer det noe på skravle....eller er det dit man må gå for å få noe til å skje nå?
danieI Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 det er der man klarer å fucke opp stemninga bare ved å vanlig
Gifteklar:0)) Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Er jo rene kranglesiden på skravle. Sier du det du mener så har du en krangel gående.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 He he, jeg vet.....like morro er det alltid=) Ellers er alt vel og bra med deg?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Ikke deg da.....spurte *Daniel*.............? Døøøøøhhh...... Daniel.......akkurat den tråden må jeg si meg helt enig med deg. Damene kan tro hva de vil,MEN gutter er gutter uansett hva de sier så innerst inne er guttetur på fotball det ultimatumet=)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Nei ikke stort gitt! Men Angelica, jeg har ennå ikke sett snurten av disse vepsene.. Sikker på at du sendte de i riktig retning?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Ha ha, har du tittet under dynen ennå?........................NEI tenkte jeg det ikke ha ha ha
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Shit, er det der de har gjemt seg? Da er det egentlig ganske logisk at jeg ikke har sett de, siden jeg kreperte på sofaen i natt. Hihi.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 Sånn går det vet du......he he=) Da vet du hvor du skal lete=)
danieI Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 ja seff er folk herfra enig, damer som tror de er 1.pri for mannen i alle situasjoner er enten stokk dumme og naive eller sammen med en dott skråstrek tøffel. går bra her, helt vanlig bra.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #15 Skrevet 1. mars 2008 Aaaaaaaaahhhhhhhhhh.....typisk blonde, blåøyde, stokk dumme damer som tror det. Stopper man opp å tenker litt etter, forstår man fort at å dra på shopping til london, så tar man ikke med gubben, men venninner=) Men men.noen ønsker så gjerne å leve i den lille boblen....=) Hva er vanlig?
danieI Skrevet 1. mars 2008 #16 Skrevet 1. mars 2008 jeg hadde aldri blitt med på shoppingtur med dama, hun hadde heller ikke valgt å ha meg med kjenner jeg henne rett, men men.......sånne folk har ofte like grilldresser ikkesant? vanlig er litt opp og litt ned
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #17 Skrevet 1. mars 2008 He he jooooooo, helt sant....he he *grilldresser* og begge et kamera rundt halsen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå