Gå til innhold

Ang. å få opperert puppene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere hadde vært ferdige med å få barn, og dere var skikkelig missfornøyde med puppene, hadde dere villet få opperert større pupper?

Blir av og til deprimert bare jeg ser meg selv naken.Tenker da ikke på skikkelig store, men kanskje en størrelse større.

Har tenkt mye på dette, men det skremmer meg litt,samtidig som jeg har skikkelig lyst. Alt av moteklær nå for tiden er jo for de som har pupper.

Er det noen her som har gjort det og blitt plaget i ettertid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal operere mine, men jeg skal forminske de :-)

Hadde glatt forstørret de hvis jeg synes de var for små.

Skrevet

hadde jeg hatt penger hadde jeg gjort det, uten tvil;)

håper på å få råd en dag selv... men så mye annet som kommer i første rekke akkurat nå;)

Skrevet

Men tenker dere på selve opperasjonen? Er den som holder meg igjen, sysn det virker så groteskt. Men har virkelig lyst.Har ammet to unger og syns ikke det er så mye igjen lenger. (Har skiftet nick)

Skrevet

Driver å sparer litt hver mnd jeg faktisk til å fikse pupper og magen :-)

Regna ut at det vil koste ca 60-70 000kr...så jeg legger av ca 2000kr hver mnd...staser på å ha såpass helse at jeg får tatt begge opreasjonene ( legge inn silikon og ta en mini bukplastikk) samtidig. Men skal vente til minsta er 3år i hvertfall og ferdig med bleiene...stresser ikke :-)

Skrevet

Jeg ville ikke forstørret de med silikon eller andre innplantater. Men jeg kunne godt tatt ett brystløft om det hadde vært nødvendig.

Skrevet

I`m gonna do it!!

Må bare få en unge el to til først, så jeg er ferdig med ammingen. De er ikke så aller værst nå, men ser hvor stygge de er blitt i forhold til hva de var, og tenker at dersom de blir like redusert etter en ammeperiode el to til, vil de se ut som to slappe gymsokker tilslutt... :( Svigerinnen min fikk ett "nytt sett" pupper til sommeren pga at ammingen tok hennes (de som sier at amming ikke fører til slappere pupper tar feil -i noen tilfeller gjør de desverre det) og hun er kjempefornøyd!! Betalte rundt kr 30.000 og operasjonen gikk kjempfint!!!

Og det skal sies at det handler ikke hva andre synes el at typen min ikke liker de jeg har, for det gjør han virkelig, men det handler om min selvfølelse og det å føle seg kvinnelig. Når jeg hadde ammepupper som struttet ut i all sin prakt, så jeg virkelig hvordan jeg kledde de, og tenkte at jeg vil ha slike også etterpå -som jeg kan nyte uten å være redd for at det spruter melk ut av de.. hi hi hi :)

Skrevet

Akkurat sånn hadee jeg det og. Hadde de perfekte puppene da jeg var gravid og da jeg ammet, men nå så er de bare små rosiner.Og ja, de henger mer nå enn før jeg begynte å amme.Er bare små tutter nå.

Men selve inngrepet virker så groteskt.

Skrevet

Det er jeg helt enig i - lukker alltid øynene el slår av dersom jeg ser noe sånt på tv. Men man blir jo dopet ned da, så du kjenner ikke noe før du er ferdig operert. Svigerinnen min følte det som om hun hadde vært i en real boksekamp degene etterpå, men det gikk fort over. Var litt skeptisk til det før, men etter å ha hørt henne fortelle og lest litt om det, er jeg ikke like redd enda.. (Klart litt skeptisk er jeg jo men... )

Skrevet

jeg har gjort det og vil forstørre de en ellr to størrelser til. nå har jeg lakt på meg ganske mye fra jeg gjorde det også da + at jeg har fått en unge til i ettertid. men jeg har synes de var får små helt i fra jeg kom ut av opprasjonsbordet.

Skrevet

Jeg er mot selvpåført smerte, så nei;-p

Skrevet

Dersom ting blir veldig lite tilfredstillende når jeg er ferdig med å få barn, uten tvil...

Jeg er heller ingen fan av selvpåført smerte, men innbiller meg at det vil være verdt det i lengden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...