nattinatt Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Går det bra med deg vennen?? Du, det er ein jobb eg lurer på om eg skal søke på,men egentlig så seier magefølelsen nei ,og fordi det er på den gamle arbeidsplassen min. Og eg trur det er ei anna som vil få den, som den allerede er litt tiltenkt til. Ser du noko ang den? Det er med eldre, og ikkje barn/unge. Lederjobb denne. Fortsatt kjenner eg på at eg skal vente ei stund enda, at det vil dukke opp noko anna,og at eg då veit at den er den rette jobben
#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 hei du:-) Joda går bedre her nå,men må fortsatt masse på litt ang protin i urinen.Men har gått ned litt nå så er ikke på fare grensen lenger. Får opp at du har en sjanse til og få den siden det er din gamlearbeidsplass.Men min magefølelse sier litt nei til den.Får opp at rundt juni/juli dukker det opp noe som passer deg bedre på en måte.
nattinatt Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 Så godt at det går bedre med deg no. Og då trur eg at det eg kjenner på ang deg,som eg nevnte på sist, at du vil gå nesten fram til fødselen,gjerne to tre veker før at du vil føde då, og at fødselen starter av seg sjølv, uten at det er noko som gjer at du må sette den i gang. Ja, eg trur det den jobben vil føre med seg veldig mykje arbeid,som ikkje er så alldeles forenelig med heimesituasjonen,då med tanke på gjengen eg har her.Tusen takk skal du ha,satse på å ha is i magen ei stund til då.Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå