Mojo med trollungen Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Jeg leser innlegg om folk som klager på at alt er så slit, og mas. Det sparker, det gjør vondt, man må på do hele tiden, ryggen er vond, man sover ikke om natten osv. osv. osv. Men jeg, herregud jeg syns dette er herlig, det er liv inni magen, det snur seg, vrir seg, sparker, driver med akrobatikk, om det gjør vondt innimellom, kansje det, men for en herlig følelse av liv. Hvor mange ganger i løpet av et liv, får du kjenne et levende menneskebarn i magen, en, to kansje tre.. Jeg prøver virkelig å ta vare på denne herlige tiden, vond rygg, joda, men jeg syter ikke og klager ikke, for dette vil jeg leve med de få måndene magen min butter ut med ei jente inni. Bekkenløsning? Joda jeg har det å, men det gjør ingenting, jeg tusler små turer når jeg orker, og vasker og rydder når jeg orker, joda blir sliten innimellom, men for en glede, for et liv Herlig med spark og boksing. Jeg gruer meg til alt er over, inni magen hos mamma så trygt og godt, ingen fare, jeg gleder meg jo også til å holde og se hun, og leve sammen med babyen mn, men for en glede at hun ligger der inne, og hun hilser hver morgen, aier god natt hver kveld.. Jeg vil ikke at det skal ta slutt riktig enda, heldigvis skal hun være der i 2 månder til. Men det blir trist da hun forlater magen. Har aldri følt slik glede, er jo "forelsket" i barnet mitt før hun har satt sin stump i ut i verden. For en herlig lykkelig god følelse. Akkurat som å være forelsket, bare en million ganger bedre. Jeg gleder meg, og jeg deler gjerne min glede, for så herlig hadde jeg aldri trodd det å bli sparket i magen kunne være. *stolt snart mamma*
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Jeg skjønner godt hva du mener, syntes også det er en deilig følelse å være gravid til tross for alle plager.. Husker første gangen jeg var alene uten bayen etter hun var født, følte meg så ensom.. :-)
Hilde_85 Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Å så deilig at du ser så lyst på det. Jeg har så vondt om natta at jeg ligger å gråter til tider når jeg skal snu på meg. Så joda, det er deilig å kjenne liv, men jeg gleder meg til det er over. Og håper at jeg blir mitt normale meg igjen. Og jeg tviler veldig sterkt på at jeg gjør dette en gang til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå