Gå til innhold

Begynner å lure.....alle pms-/graviditetstegn borte....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynne jeg å lure. Har veldig lange og varierende sykluser, så jeg vet ikke når jeg har EL. Men regner med at EL er rundt den tiden jeg får ømme brystvorter. Denne perioden fikk jeg ømme brystvorter for ca to uker siden og regner med at EL var ca da. Jeg hadde da også mye stikking og kiling i livmoren og hadde utflod. I dagene etterpå hadde jeg mer stikninger, hadde noen dager med hvit, kremet utflod (pleier ikke ha det) og ble etter hvert veldig trett. Etter ca syv dager ble brystvortene enda ømmere (veldig ømme) og jeg blødde fra tannkjøttet da jeg pusset tenner. Jeg hadde masse stikkinger/ilinger/kiling i livmoren, særlig på venstre side. Etter enda et par dager ble brystvortene mindre ømme, men blødde fremdeles fra tannkjøttet da jeg pusset tenner (pleier ikke gjøre det). I dag tidlig kjente jeg ilinger i livmoren igjen og da jeg gikk på do var det brunrødt blod på vei. Jeg var da sikker på at TR hadde kommet. I tillegg til dette blodet kom det noen dråper senere på dagen. Nå er det ingenting. ???? Så nå skjønner jeg ikke hva som skjer. Brystvortene er ikke ømme lenger og jeg er ikke trett. Lignende har jeg ikke opplevd. Noen som har opplevd lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fremdeles ikke mer blod etter en natt. Ingen som har opplevd lignende eller hørt om lignende??

Skrevet

Hei hei...

da jeg var gravid med sønnen min, hadde jeg noe lignende.

jeg fikk blødninger inni mellom i begynnelsen. jeg fikk ikke vondt i brystene før det var gått lang tid,..

Skrevet

Tusen takk for svar!! Har vært gravid en gang tidligere, og da var det ikke sånn, så blir litt forvirret nå. Var sikker på at TR kom i går, men er litt usikker nå. Tenker at TR sikkert kommer etter hvert, men klarer ikke helt la være å tenke på at det kan være noe annet som er på gang. Men så kjenner jeg ingenting, og da er det rart. Hvis det ikke kommer noe mer TR snart, får jeg nok ta en test. Bare så kjedelig når den er negativ. :o)

Skrevet

Fremdeles bare noen dråper blod. Det har nå gått et og et halvt døgn, og det jeg trodde var TR har bare vært noen dråper lyst/litt brunt blod innimellom. Mange timer mellom hver gang. Hva kan dette være?

Skrevet

enten er du gravid eller så er det en forvarsel på at tanta kommer...

jeg pleier å ha litt lys/brunt blod 2 dager før tr kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...