Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Har lyst til å ha lyst, men det går bare ikke... noen andre i samme siuasjon?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Samme her, lysten kommer litt når vi er begynnt litt men litt av problemet er at jeg er dautrett hele tiden....
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Har generelt liten lyst, men mannem min har enda mindre lyst så da får jeg litt mer lyst om du skjønner...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 det er nå det burde komme noen med noen supre mirakelkurer. mannen min og jeg har ikke hadd sex nå siden midten av januar... jeg har null overskudd til det og lysten er borte. hodet sier ja,men ikke resten... har bare lyst til å kjenne kroppen hans inntil meg når jeg sovner av.. skal sies at med bekkenløsningen så har ikke noe lyst til å være på topp,magen gjør det ubehagelig med han på topp, og parkingen om jeg er på siden er bare vond...sukk... får så dårlig samvittighet..mannen min sier at han forstår..og han presser ikke..lar meg vite at han tenner på meg så er ikke det det skal stå på..huff...savner den gode sexen som var før magen og alt dette kom...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 siden jeg ble gravid har vi hatt 3-4 ganger, er 20 uker på vei nå. Hodet vil, men ikke resten som dere sier + at jeg er så slapp og trøtt...
anette&tutta mari :) Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 uff jah.. vi var ikke det paret som hadde mest sex fra før heller.. nå er det helt tørke.. fikk PLUTSELIG lyst her om kvelden som faktisk endte i fantastisk sex.. men DA var det lenge siden sist.. er 18+3 idag..
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Et svangerskap arter seg tydeligis forskjellig. Her har lysten aldri vært bedre....
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 Samme her... og det gjelder for mannen min også. Vi prøvde for ca en uke siden, men det ble rett og slett for tørt og lite behagelig.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #11 Skrevet 2. mars 2008 Før hadde vi 2-3 ganger i måneden og nå er det ca 1 gang i mnd. Ble mye mindre sex etter vi fikk en unge for 2 år siden rett og slett pga lite tid og overskudd....
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #12 Skrevet 2. mars 2008 Huff, her også.. Er i uke 22 og føler det akkurat nå som om jeg aldri vil ha sex igjen. Her er det heller ikke lysten det står på, men når det faktisk blir litt action er det bare tørt og ubehagelig. Jeg syns faktisk sambo også virker litt "mindre" nå enn før.. Det er ikke godt å ha ham i meg i det hele tatt. Er til å grine av, dette.. Noen som har gode råd? Glidemiddel funker forresten dårlig, har jeg funnet ut.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #13 Skrevet 2. mars 2008 her også... prøvd å ha lyst og med glidemiddel, men det føles bare helt feil der nede, ikke som før i det hele tatt:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå