Yrha Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Invitert på 10-års jubileum fra u.skolen. Merker at jeg får helt angst av å tenke på det. Bor ikke så langt unna, men trivdes ikke så godt på u.skolen har fått meg heeelt ny vennekrets nå. Hva ville dere gjort?
Frk. V *juli-11* Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Ja, men er ikke så spennende da, har de samme vennene enda jeg:) Jeg likte ikke videregående, så er usikker på om jeg kommer til å gå på det. Har forresten 10 års jubileum på ungdomsskolen nesten år!
NoDoubt Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Jeg var og nesten alle var der. Tror med hånden på hjertet at jeg kan si at alle stor koste seg:-) Alle har forandret seg og modnet siden ungdomsskolen, alle utenom 1 jente hadde gjort det hos oss ihvertfall. Hun som ikke hadde modnet var hun som følte seg mest moden på u. skolen;-) Jeg hadde det kjempe kjekt og fikk nesten panikk da det var slutt og jeg måtte reise hjem;-)
kanutteogkruttet Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Jeg skal på 10-års jubileum iløpet av året, og gleder meg sinnsykt til å se om noen av de har forandret seg. Litt gøy også da, kan hende en blir kjent med noen av dem med nye øyne ?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Huff, nå følte jeg meg gammel. Snart 20 år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen.... Vi har ikke hatt sammenkomster, bortsett fra 10-års jubileum fra høyskolen... Det var jeg på, og hadde det veldig kjekt. Hadde nok sikkert gått på ungdomsskolereunion og, selv om jeg bor langt vekke fra der jeg gikk. Gå og vis hvor flott du er blitt :-)
Nickeguri Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har vært på det. Jeg trivdes heller ikke på ungdomsskolen, og fikk som deg en helt annen vennekrets etterpå. Men denne vennekretsen består faktisk av elever som gikk i parallellklassene på ungdomsskolen, men som jeg ikke kjente da. På jubileumsfestene som har vært, holdt jeg sammen med dem, og hadde ikke så stor interesse av å snakke med elevene fra klassen min. Hm, jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort. Det er jo ikke sånn at alle drar, eller at man forventer at alle stiller. Og det er jo bare å si at det ikke passet, hvis du skulle møte noen av de tidligere elevene ved en senere anledning. Hvis du ikke har så gode minner fra ungdomsskolen, er det kanskje ikke så stort tap å bli borte fra jubileet heller. Folk forandrer seg jo mye på disse årene,men jeg har lagt merke til at i slike settinger er det lett å falle tilbake til rollen man hadde på skolen, hvis du skjønner hva jeg mener. Men kanskje du er nysgjerrig på hvordan det har gått med de andre, eller kunne tenke deg å møte noen av dem? Da kan det jo være greit å ta seg en tur....
brooklyn Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Ja, og det var kjempekjekt! Det var gymnas-jubilum i fjor, og jeg krøket meg dit med 40 i feber, MÅTTE få med meg litt! Knall, helt til jeg måtte dra hjem kl 22....40 i feber på meg er ikke særlig stas.. gågågågågå!!!
grå :) Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 var ikke noe fest for oss heldigvis, men hadde nok neppe gått heller. ikke akkurat så mange der jeg har lyst til å treffe igjen.
Yrha Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2008 Ja, det er de rollene som mange faller tilbake i, som jeg er redd for. Nå må det sies at jeg ikke var populær blant jentene på u.skolen (jeg var ganske flørtete med guttene - skjerpet meg nå, altså ). Og jeg syns de har rare/overlegne blikk ENDA når jeg møter på noen av dem... Takker for svar uansett. Får se om det frister etter hvert..
Sjefsmegga Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har faktisk ikke kontakt med noen jeg gikk på ungdomskolen med lengre, men dro alikevel, gravid var jeg også...noen hadde forandra seg...endel var akkurat som før, mange av gutta hadde blitt tynne i håret.. :-DD Jevntover en grei men totalt bortkasta kveld jeg heller kunne brukt til annet fornuftig. :-D
Den lille prinsesse Skrevet 2. mars 2008 #12 Skrevet 2. mars 2008 Vi skal ha til sommeren, og må si at jeg ikke akkurat roper hurra! Har bare kontakt med 1 av de som gikk i klassen, og trivdes ganske godt. Var alltid med på ting, men var nok en liten bitch på den tiden. Greia nå, er at jeg tror det blir en *se hvor bra jeg har det nå* fest, og synes det er helt teit at vi ikke skal ha det med paralllel klassen. Vi gikk jo ut av samme skole, samme året. De i klassen vår som driver med planleggingen er et par av de som ble holdt utenfor, og nå går det kjempe bra for dem og bra er det! Men måten de sender ut info og måten de har gitt utrykk for hvordan det hele blir arrangert er litt sånn *jeg er bedre enn deg*. Og det var visst ikke på tale at vi skulle ha det med den andre klassen...her skulle de bestemme og ingen andre...
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #13 Skrevet 2. mars 2008 Jeg var på reunion med barneskolen og oppdaget da til min forferdelse at de menneskene jeg ikke likte den gangen faktisk er blitt mer ufordragelige nå enn hva de var da. Den gang kunne man jo unnskylde dem med at de var barn. (jeg ble mobbet hele barneskolen) Jeg har jobbet veldig hardt med livet mitt, med å oppnå ting og har det meget godt, masse venner osv. Men kom dit og ble behandlet slik som jeg ble på barneskolen. Jeg trodde ikke det var mulig jeg. Voksen dame, med lederstilling og driftsansvar i en av byens kjente bedrifter, forøvrig et sted hvor jeg traff mine gamle klassekamertaters nyskilte foreldre flaksende drita med ungjenter/unggutter og slikt. Så jeg vil si at det var en gigantisk nedtur egentlig og jeg kommer ikke til å gå igjen om det blir igjen. Ungdomsskolen er neste år og jeg har ennå ikke bestemt meg for om jeg gidder, for jeg tror skuffelsen er enorm dersom ting er likedan der. Jeg har forøvrig heller ikke kontakt med noen jeg gikk på skole med, overhode. Jeg liker dem ikke, de liker neppe meg heller. (gjorde iallefall ikke det alle årene de mobbet meg)
happybirthday Skrevet 2. mars 2008 #14 Skrevet 2. mars 2008 nei, følte ingen trang til det, nei, og dro derfor ikke iveg. Gidder ikke bruke mye penger og tid på folk som for meg er totalt uinteressant å treffe. De jeg ønsker å holde kontakt med fra den gangen, har jeg kontakt med allerede. Hvis du ikke har lyst, så ikke gå. Ingen som tvinger det, vet du! På en annen side er det jo en mulighet for at ting er forandret, selv om jeg personlig tror at sannsynligheten for at alle faller tilbake til de gamle rollene fra den gang, er ganske stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå