fru.britta Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 hvor mange blir dere i dåpen?og hvor langt ut i slekta ber dere?vi blir ca 30...kunne bedd enda flere føler jeg men,folk jeg snakker med blir helt overgitt når jeg sier hvor mange vi er.tenker når en først må leie lokal skal styre med mat osv er det jo ikke så mye forskjell om man er 20 eller 30 tenker jeg..
pandabjørn Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 vi blir 13 stk og det synes jeg er mere nok hehe vi ber foreldrene til sambo og søskene hans + mine foreldre og min bror.. har dere stor familie siden dere skal ha hele 30 stk?? og hvem skal dere be?? synes det hørtes mye ut med 30 stk !!
Begooz Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Vi skal ha dåp snart og da blir vi over 30 stk. Vi ber familie som vi har mye kontakt med - og som barnet kommer til å ha mye kontakt med videre i sitt liv, samt at vi ber nærmeste venner. Vi har en vennegjeng som møtes veldig ofte, og det føles mer riktig å be dem enn mange av mine gamle tanter jeg aldri ser. Blir ikke så veldig mye mer styr - bare lage litt ekstra av alt på koldbordet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå