Gå til innhold

Hun er såååå aktiv!!!


mams-til-tre

Anbefalte innlegg

Tulla mi er nå litt over 4 mnd og den siste mnd så har hun blitt utrolig aktiv. Klarer ikke å være i ro, kun når hun sover. Ikke kan vi gå fra henne på gulvet, for hun ruller seg bortover med en gang. Ruller fram og tilbake. Hun ruller 3 meter uten problem, på bare få sekunder. Kan ikke huske at tvillingene var sånn så tidlig. Unger er jo forskjellige, men det er jo måte på. Det er jo ikke enkelt å gi henne mat engang, for hun herjer jo som en gal.. hehe. Hun er jo bli og fornøyd da. Smiler og ler hele dagen, så jeg skal ikke klage :)

 

Noen andre som har så aktive babyer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vesla mi er også veldig aktiv, armer og ben går i ett:)

Men hun ruller ikke enda da...men kommer nok snart!

Gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, går ikke an å ligge stille på matta lenger nei.. ruller fra rygg til mage og styrer værre på matta.

bli og fornøyd snuppe her og! men latteren har ikke kommet enda, men den er vel rett rundt hjørnet tenker jeg..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her også rulles det alle veier og så mye det går. vi dreiv å tulla litt på badet og jeg lagde prompe lyder under armen hans og han begynte å le. kommer aldri til å glemme det beste latteren noen gang har hørt. blei jo så rørt at jeg nesten begynre å gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...