Gå til innhold

Vekt...er dette normalt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i min 6. svangerskapsuke og har gått opp 4 kg allerede!!!!!dette kan vel ikke være normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du spist masse, da? Mange får jo en iherdig matlyst med "en gang" de er gravide... Og sover mer, er i mindre aktivitet generellt.. vips: 3-4-5-6- kg.. Er nok helt normalt:)

Skrevet

Har spist ltt mer enn vanlig,men ikke så mye mer at det skal tilsi at jeg skal gå opp 4 kg...og jeg sover ikke mer enn vanlig....hmmm...

Skrevet

Stoffskifte går også ned når man er gravid, så da legger man lettere på seg. Dersom du er urolig, snakk med jordmor eller lege. Du er ikke lenger på vei enn du tror selv da? Vektøkning så tidlig er ikke noe å bekymre seg over.. :)

Skrevet

Oki takk for opplysningen:) skal snakke med legen om det på fredag...

Jeg får ikke vært lenger på vei for jeg er singel og bare hatt sex 1 gang de siste mnd...

Skrevet

jeg gikk opp 5kg første mnd jeg spiste hele tiden pga at jeg var drit kvalm.Totalt nå har jeg gått opp 11kg og gått ned 1,har termin i dag 3mars.

Skrevet

Jeg gikk opp 6 kilo første par månedene av mitt svangerskap og var veldig bekymret for hvor det skulle ende... .)

Men etter de par første månedene stabiliserte det seg. Til sammen gikk jeg bare opp 9 kilo, så hadde ikke trenkt å bekymre meg. Tror bare vi rett og slett er forskjellige. Noen får det i begynnelsen av svangerskapet selv om det er mer normalt å legge på seg mot slutten.

Lykke til ihvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...