Brillemamma Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Jeg klør,klør og klør. Og det SVIIIIIR!! Jeg har klødd så mye nå at jeg har fått rifter og sår av hele greiene...Kvir meg til hver gang jeg skal pådo, forda holder jeg på å svime av..er så vondt når urinen kommer borti riftene og sårene! Fikk ikke tak i sånn krem og piller før idag. Tok første pille igår kveld, skal ta i 3 dager...sånne som settes i skjeden...Har ikke merket noen forbedring idag... Hvor fort merker man forbedring?? Er helt forferdelig å gå sånn. Får ikke sove, for klør og klør..(( Kan det være det tar lenger tid for meg å bli bedre, siden jeg gikk så lenge før jeg begynnte på medisinen? Har vel klødd nesten en uke nå....
NoDoubt Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Har du smørt og? Høres ut som en sopp-infeksjon. Når man har en sopp infeksjon så frister det å ta oppvaskkosten å klø intenst med den, men man gjør det ikke;-)
Brillemamma Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 Ja, har smurt også.3 ganger idag..men klør, klør og klør!!((
Brillemamma Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2008 Uff, det får jeg virkelig håpe! For dette er fæælt! Vondt å gå også..og jeg blir sliten av å klø hele tiden,men prøve å la være å klø, om du skjønner..hehe. Vil bare klø og klø, men samtidig så gjør jo det vondt,så vil ikke det heller...uff!(
lillegutt mars o7 Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 En gang jeg ar i syden og skulle bruke hårfjerningskrem "down under",var jeg litt uheldig å fikk kremen over kanten..Fy pokker det svidde! Det endte med at jeg og venninna mi satt å hadde vorspiel,mens jeg hadde en kald og god klut der nede ;-) Etter ett par timer gikk det bedre ;-) Men om det var kluten,eller alkoholen som hjalp,det vet jeg ikke ;-)
Brillemamma Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2008 Søren..jeg har ikke sink salve.. Bruker inotyol salve på gutten min når han er sår..kan det hjelpe??
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Biola yoghurt naturell, lindrer veldig, og hjelper å bli kvitt det. Og da mener jeg å dytte det opp en viss plass, ja.
Brillemamma Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2008 Hehe, ok! Tar gladelig imot alle råd! Jeg er desperat etter å bli kvitt denne galskapen!!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Jeg blir angrepet et par ganger i året, og spesielt hvis jeg har hatt antibiotikakur. Og i høst var det skikkelig ille. Brukte canesten, men kjøpte endose, altså bare en vagitorie. Hjalp jo ikke, var desperat, holdt på å klø ihjel. Kjøpte yoghurt naturell som jeg smurte med, samtidig som jeg tok en canesten-kur med 6 vagitorier. Var en lettelse å få på yoghurten, kald og lindrende. Var jo et fæla griseri, men det gav jeg blanke blaffen i der og da. God bedring, håper du snart er kvitt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå