Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan opplever dere babyens bevegelser nå?

Den lille som ligger i min mage er svært aktiv, når jeg ligger på sofaen ser man utenpå magen skikkelige slangebevegelser:) Kjenner en del "spark" også, men nå når det er blitt trangere, er det mye "åling":) er 36+4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åling

snuing

vibrering

hikking

trykking

småspark :)

36+1

Skrevet

Akkurat det samme her=) 35+3 i dag=)

Noen ganger er det nesten vondt, for det trykker så veldig!

Føles noen ganger som han prøver å krabbe ut mellom magen min! hehehe... for ikke å snakke om de stakkars ribbeina mine som får gjenomgå.... Sånn var det sist også men ikke så inntenst som nå:)

Skrevet

Hehe du var vel noe flinkere å sette ord på bevegelsene enn meg, men gode valg av ord. Opplever det akkurat samme:)

Skrevet

Har skjønt at hvordan morkaka ligger har stor betydning på hvor mye vi kjenner babyen. Hos meg ligger den helt bak, og jeg kjenner derfor svært godt alle bevegelser.

Sikkert grunnen til at noen kan gå et svangerskap uten å vite at de er gravide, tenker jeg da - for hadde de hatt min mage, hadde man vært dømt til å forstå at det var noe der inne :):)

Skrevet

hehe, bra beskrivelser av bevegelser. Jeg er i uke 33, og har ikke like mye spark lenger, men kjenner han snur og vender på seg hele dagen. Omtrent som om det er en slang ei magen min. :) og de gangene han får inn et skikkelig spark kan det fort gjøre vondt nå som han begynner å bli sterk.

Det verste er vel at han har en tendens til å sparke/slå veldig langt nede, så blæra får gjennomgå. veldig ubehagelig.

Men det er nok verdt det :) Dessuten så er det jo litt godt å kjenne at det er liv også, så for min del kan han romstere alt han vil.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...