Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Når fikk dere brev fra nav om hvor mye dere får i permisjonspenger, etter dere hadde levert søknaden?... Jeg har levert søknaden men ikke fått noe svar på at det er i orden og evt noe svar på hvor mye penger jeg vil få i mnd. Skal ha 80% under perm. tiden, men jeg har fått svangerskapspenger nå under hele svangerskapet og har hatt ett vikariat i tillegg.. derfor aner jeg ikke hvor mye jeg vil få når jeg går ut i perm:(
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Du vil nok ikke få noe svar fra de før de vet når ungen ble født. Om du har svangerskapspenger og en ekstrajobb nå er det bare å legge det sammen og regne ut 80% av det.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Hørtes enkelt ut, men så lett er det ikke... Jeg har hatt forskjellig sum hver måned fra vikariatet og der blir jeg trekt 36% skatt. Og i den jobben jeg får sv.penger fra trekker jeg tabell trekk.. Og hun på nav sa til meg at: De legger sammen fra begge jobbene før skatt også trekker dem en skatte trekk fra hele beløpet. Også at de ser på 6 av de 10 månedene jeg har jobba.... Så jeg aner ikke hvor mye jeg vil få, kan ikke regne på det selv.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå