lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Off, ikke at artig innlegg på en lørdag men må bare prøve å få det ut for klarer ikke helt snakke høyt om det.. :/ I det siste har jeg vært så deppa.. Ligger og tenker masse og får ikke sove. Gleder meg kjempemye til jenta vår kommer, men så tenker jeg også på at livet blir så forandret. Jeg har alltid hatt lyst til å reise masse, men min samboer syns 2 uker annethvert år holder i massevis. (har likevel fått han med meg hvert år nå, hehe..) Kunne tenkt meg å backpacke i asia eller reise jorden rundt, men nå får jeg jo hvertfall ikke gjort det. Venter et julibarn så i sommer blir det jo ikkeno reising, så har prøvd å få med meg typen bare en tur til spania eller noe i en uke, men han sier at vi har viktigere ting å tenke på. Sant nok, men vi må jo tenke litt på oss selv og eller? Og så er det jobben.. Er så drittlei og vil kaste opp bare jeg tenker på jobben. Men nå dukker det opp ledige faste stillinger som alle mener jeg burde søke på. Kan jo for så vidt det, men har ikke lyst. Blir jo mest praktisk bare. Er 3 mnd oppsigelsestid om jeg sier opp etter å ha blitt fast i såfall.. Det jeg har aller mest lyst til å bli er stylist eller noe i den retningen, og er dårlig med utdannelse når det gjelder akkurat det. Finnes no make up skoler, men de er jo grisedyre. Har ikke troen på at jeg kan klare det uansett så det er bare å kaste bort penger. Hvordan få troen på at jeg kan klare noe?? Æsj, beklager at jeg har plagd dere med dette her (om dere har lest det). Måtte bare prøve å få det ut, for klarer aldri helt komme frem til hva jeg er deppa for når jeg skal snakke om det.. Er så mye på en måte.. Andre som har det sånn nå? Ha en fortsatt fin kveld jenter. Skal se på fame nå jeg eller sex og singelliv. Blir kanskje i bedre humør da Typen er ute på fest i dag så da er det filmkveld på meg, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå