Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud! det kjennes ut som om lillejenta mi har tenkt seg ut..

Jeg kjenner henne i underlive på en måte :s noen fler som har det sånn?? Hun har veldig aktiv i hele dag.. er 4 dager igjen til termin..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det slik i går. Kjente babyen helt nede i underlivet. Og det kjentes ut som om jeg ble rivd opp innenifra, det gjorde så vondt!!! Men i dag, ingenting! :)

Skrevet

Har også 4 dager igjen.

Skrevet

Jeg er i uke 36, og spesielt når jeg sitter så er det akkurat som at jeg kjenner lillegull i underlivet, og at han tukler med ett eller annet der nede.. Veldig merkelig følelse, kjennes nesten ut som at han skal komme ut til tider :P

Skrevet

slik har jeg kjent og.. nesten som om hun kommer krabbende ut selv.. presser og stikker veldig ned mot underlivet.. Er i uke 35. Er vel at de har lagt seg helt ned i bekkenet og ligger klare ;)

Skrevet

uff.. det er så ubehaglig.. det kjennes ut som om hun bare ligger ca 10cm opp i underlivet:S tror kansje hun vil ut snart;)

Har vasket hele leiligheten i dag.. hevet sofan hit og dit, så kansje det hjalp på litt;) har så lyst på rier ;) hehe!

Skrevet

hmm, jeg har kjent det helt ned i underlivet i mange uker nå.. Og nå er jeg i uke 33. håper det ikke betyr at han ligger klar der nede til å komme ut?? (Jeg har jo et par mnd igjen)

Skrevet

Jeg er i uke 37 og den siste uken har det føltes som om vesla på en måte stanger hodet nedover i bekkenet. Det gjør ganske vondt, men varer heldigvis bare noen sekunder av gangen.

Skrevet

Åja, dette har jeg kjent på en stund nå! Siden den la seg til med hodet i bekkenet..Men spesielt de siste dagene har det blitt ekstra press der nede, og jeg har bare håpet at noe mer skal skje..Men nei!

Kom ut lille venn!!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...