Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Herregud! det kjennes ut som om lillejenta mi har tenkt seg ut.. Jeg kjenner henne i underlive på en måte :s noen fler som har det sånn?? Hun har veldig aktiv i hele dag.. er 4 dager igjen til termin..
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Hadde det slik i går. Kjente babyen helt nede i underlivet. Og det kjentes ut som om jeg ble rivd opp innenifra, det gjorde så vondt!!! Men i dag, ingenting!
Gutt og jentemamma <3 Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er i uke 36, og spesielt når jeg sitter så er det akkurat som at jeg kjenner lillegull i underlivet, og at han tukler med ett eller annet der nede.. Veldig merkelig følelse, kjennes nesten ut som at han skal komme ut til tider
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 slik har jeg kjent og.. nesten som om hun kommer krabbende ut selv.. presser og stikker veldig ned mot underlivet.. Er i uke 35. Er vel at de har lagt seg helt ned i bekkenet og ligger klare
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 uff.. det er så ubehaglig.. det kjennes ut som om hun bare ligger ca 10cm opp i underlivet:S tror kansje hun vil ut snart;) Har vasket hele leiligheten i dag.. hevet sofan hit og dit, så kansje det hjalp på litt;) har så lyst på rier hehe!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 hmm, jeg har kjent det helt ned i underlivet i mange uker nå.. Og nå er jeg i uke 33. håper det ikke betyr at han ligger klar der nede til å komme ut?? (Jeg har jo et par mnd igjen)
neenaah Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Jeg er i uke 37 og den siste uken har det føltes som om vesla på en måte stanger hodet nedover i bekkenet. Det gjør ganske vondt, men varer heldigvis bare noen sekunder av gangen.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Åja, dette har jeg kjent på en stund nå! Siden den la seg til med hodet i bekkenet..Men spesielt de siste dagene har det blitt ekstra press der nede, og jeg har bare håpet at noe mer skal skje..Men nei! Kom ut lille venn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå