*Wimsey* Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 hei hei.. stadig vekk ikke skjedd noe med meg.. nå er kanel bollene i ovnen..=) det skal bli godt det.. håper det skjer noe snart.. noen andre det har skjedd noe med??
sillaa Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Lite som sjer her også, men nå er det jo tre uker igjen enda, men man vet jo aldri, kan skje når som helst:)
VeslePhreaken Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Nei, og det er jeg da glad for.. Er ikke ferdig med alt hjemme her, og hadde nok dessuten rett og slett ikke hatt overskudd til en fødsel nå =) Er så sinnsykt trøtt og slapp for tiden..
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Har kraftige kynnere som har tatt seg opp i styrke nå + masse slim nedentil ) men...de kan jo fort dabbe av igjen da....men,som fødselslegen sa,har det ikke blitt fødsel på meg i løpet av helgen...så setter de meg i gang på man-tirs ) så ser jo snart lilletulla mi da )
*Wimsey* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 Amy lee: håper det skjer noe da.. jeg håper og håper jeg og.. har termin om 14 dager.. men har masse slim, sterke kynnere. er moden og har 3 cm åpning og er avflatet.. men ser liksom ikke ut som at noe skal skje.. har mere energi nå en jeg har hatt de siste 9 månedene... =) hmmm..
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Hi oioi....da kan det jo skje når som helst med deg da )...herregud,det er jo så spennende!! Blir nå & holde et øye med deg ja ) Jeg ble strippet av legen på onsdag...har nå hatt disse Kynnerne/riene som har kommet & gått i hytt & pine,litt slitsomt da.Men i dag virker det som det har tatt seg en god del opp igjen..håper det da ) Rart det du nevner med energien...for det har jeg oxo følt de siste par dagene ) har til & med støvsuget huset i dag & vært & trasket på Ikea i flere timer full av kynnere ) thihi...vi er sannelig rare vi )
*Wimsey* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2008 hehe ja.. rare ja, det kan du si.. =) jeg hadde vanlig kontroll time hos jordmor på onsdag, og da spurte jeg bare om hun kunne sjekke meg nedentil for og se ann.. og da sa hun hun at det var modent.. osv.. (det jeg skrev i stad) så det er veldig spennende.. men føles jo ut som at det ikke skal skje noe i det hele tatt.. har gått en lang tur. vasket stua og kjøkkenet, baket og vært en tur i byen.. hmm.. jaja hun kommer vel fortere en man aner.. =) hvor skal du føde??
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Wimsey det er jo som regel slikt det skjer at det bare plutselig setter igang )...så vi får nå sannelig satt tålmodigheten vår på prøve nå ja! jeg skal føde på bærum sykehus...bor bare 5 min unna med bil,så det er jo kjekt. huff....både gru-gleder meg til man kl 14.00...skal jo da inn,& mulig jeg blir satt igang da ) hadde egentlig håpet på at det hele skulle starte av seg selv....men men )
*Wimsey* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2008 blir spennende da.. ang mandag tenker jeg på.. hva var grunnen til igangsettingen igjen? =) er jo alltid best om det starter av seg selv. men det er jo ikke alltid at det lar seg gjøre.. =( TÅLMODIGHET... hmmm hva er det.. hehe =) jeg bor i halden jeg da og skal føde på fredrikstad.. så det er ca 40 min kjøring.. men men det går greit.. har jo vært der 3 ganger før i svangerskapet med rier.. de har jo stoppet det.. men da var jeg ikke langt på vei da.. men nå kan hun bare komme.. =) hun er ganske stor, og hvis jeg føder til termin vil hun ligge ca på 4000-42000.. (håper hun komme før=) )
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 den lille frøkena mi sitter nemlig i seteleie ...& har tydeligvis bestemt seg for & sitte slik resten av tiden.Har vært inne & prøvd vending,men til ingen nytte...sta hu der ) så jeg har da bestemt meg for & føde henne på vanlig vis...vil ikke ha keisersnitt da det tar så inmari lang tid & komme seg til hektene igjen etterpå. på onsdagen målte legen henne til & være en plass mellom 3700/4000 gr.......så hun sa at hun ikke ville la meg gå lengre,i fare for at hun skal bli enda mer bollete..hehe de har jo en grense på 4500 gr når det gjelder setefødsel. så dette blir veeeeldig spennende ja )
*Wimsey* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. mars 2008 ja stemmer det.. det var deg det ja.. ååå det er spennende da.. er så god tanke og tenke at snart kan vi holde barna våres i armene.. de vi har bært på i 9 måneder... gleder meg så masse.. nå skal jeg gå i seng.. lykke til.. også håper jeg at vi får rier begge to i natt.. =)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 ja,det er så deilig & tenke på at snart er bebisene våre her ) åh,gleder meg så vanvittig mye!! Ja,skal sende deg noen smertefulle tanker om rier & det som hører med en fødsel ) Natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå