Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Hvordan er det å bade i baseng med klorvann i uke 37?? gjør det noe???
Snuppemamma Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Tror det er greit å bade fram til slimproppen går...men er ikke 100%sikker. Jeg kommer sansynligvis til å bade så lenge som mulig, siden vi går på svømming med førstemann.
ma-85 Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Man kan bade helt frem til termin, så lenge ikke slimproppen eller vannet har gått, men det sier seg vel selv...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Jeg svømmer i klor. Bruker briller og neseklype for å ikke få noe "inn" den veien... Dropper nok ut når slimpropp/vann går, selv om det er eneste mosjon jeg får....
vipsen*en av hver* Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 hei.. står at du helst ikke skal bade de siste ukene etter og før fødselen pga infeksjonsfaren.. men på et spørsmål svarte jordmor at om de har godt renseannlegg kunne en bade...
mkk1983 Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 går på vanntrening for gravide jeg, og har ikke hørt noe om at det ikke er bra. Er to jordmødre som driver kurset. Jeg har siste svømmedag på dete kurset ca en uke før termin, og det skulle gå bra. ( om han ikke kommer før da;) )
ma-85 Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Tidligere anbefalt man å slutte å bade fire uker før termin, men nå sier man at det er greit. Babyen er godt beskytta; ingenting som kommer inn til babyen. Både legen min og jordmora mi sier det er OK å bade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå