sving Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Vi har kjørt oss litt fast, og lurer på om noen kan hjelpe? Vi har fra før en datter som heter Anna. Nå venter vi en gutt. Hvilke guttenavn passer til Anna??
Ella78 m/ A&M Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Ludvig? Alfred? Emil? Egentlig passer det meste til Anna, men jeg ville kanskje valgt noe enkelt... Lykke til med valget!
prebs Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Anna og August Edvard Peder Oskar Jakob Simen Lars Olav Johan Erik Syver Magnus Sivert er noen jeg synes passer:)
Tredjemann på vei :D Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Som hun ene over her sier så passer jo det meste til Anna... Best blir det med et navn på samme forbokstav eller et kort navn synes jeg.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Anna og Petter Anna og Håkon Anna og Sivert
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Men jeg er egentlig ikke enig i at alle navn passer da (hvis man er fokusert på det). Syns ikke dere skal velge noen pompøse, feminine eller nymoderne navn til gutten. Anne og Chrisander, Anna og Nathaniel, slikt syns jeg blir veldig stilkræsj. Men korte, gjerne tradisjonsrike norske navn passer bra, og da har dere fremdeles mange å velge mellom
Vrimle Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Anna og Erik Anna og Imre Anna og Emret Anna og Iver Anna og Johan Synes det er mange navn som går fint til Anna. Ville kanskje styrt unna sånne hyper moderne da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå