Tommage♀♂ Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Min favoritt er Pingvin lakris, og det river meg i hjertet at den kun kan kjøpes på taxfree'en=( Så jeg trenger tips til tilsvarende,)
Galskapens overhode Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Litt splittet mellom heksehyl og saltsild her
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Heksehyl er veldig godt! Men jeg stemmer for PULVERPADDER eller salmikvakk som jeg kaller de:)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Avlange salte sukkertøy med pulver inni som selges på europris. Sa eurospar lenger opp, men det e europris altså... Luxus sukkertøy som lage dæm. Alle æ har gitt de til e blitt hekta.... Så no får ingen vite kor æ handle mitt hemmelige lager... hehe
Galskapens overhode Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Sånne kinamenn som de selger på europris.. mmmmm
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Hæ? Kina menn på europris? Har æ gådd glipp av nåkka?? Ka dæm smake? *kjenne æ har vann i munnen*
WP-TLogPeanut Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Men no vet vi det , ÆrtaBærta Liker saltsild best ... og de salte oppi godt og blandet posen!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 haribo skippermix.... er bare best.... men får ikke tak i det nesten... eneste plassen her er faktisk europris, eller hamstrer jeg litt når vi er i sverige, der er det store poser + at de er ferskere... gode og mjuke... åååååååååååå får helt vann i munnen ved tanke på bjørnene oppi der,.... og jeg har ikke!"!!!!!!!!!!!!!!
Tommage♀♂ Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2008 Åh, kom på noen jeg alltis spiste før! Husker dere de små Haribo-posene med lakris eller vingummi i? Kostet 1 krone eller noe sånnt i gamle dager;) Var noen grønne sånne, tror de het salte bjørner eller noe! Finnes de enda??
Galskapens overhode Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 de svarte ruterformede harde med salmiakksmak... mmmm.. fra haribo.. liten pose med blått på..
Galskapens overhode Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 har de i hvertfall på europrisen her på lillehammer.. kinamenn, deilig salt lakris som gjerne setter seg fast i jekslene når du tygger demm.. bitte små lakrislagre i munnen en liten stund etterpå.. Smaken bare varer og varer..
Tommage♀♂ Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. mars 2008 Ja, de spiste jeg visst også=) Men de var litt i overkant salte! Mer lakrissmak i de grønne posene
Pixie Power Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 Sånne salte sild som man får i smågodthyllene! IKKE det samme som Saltsild-posene!! Disse er uten alt det drysset, og myyye bedre i konsistensen fordi de ikke henger så lett fast i tennene.
cherry coke Skrevet 1. mars 2008 #16 Skrevet 1. mars 2008 Skjellett hodene og de små føttene man kjøper i løsvekt! Nam=)
WP-TLogPeanut Skrevet 1. mars 2008 #17 Skrevet 1. mars 2008 ÅH! de som var formet i forskjellige figurer..blomster og sommerfugler og ... NAM ikke sett de på lenge
skorpionfruen Skrevet 1. mars 2008 #18 Skrevet 1. mars 2008 Åh de små haribo posene var magiske, finnes enda i noen kiosker. Salte bjørner er en egen eske med myk lakris. Kjempe gode men smaken endret seg da fabrikken fikk nye eiere. Nå er det en svensk produsent butikkene tar inn for. Stupedama, en vinner! Saltsild, nam nam. (Panda synes jeg er søt, ikke salt) Mye god salt lakris i smågodtplukken også. De salte i godt og blandet og noe som heter finnish salmiakk (tror jeg) veldig godt. JEG ER LAKRISOMAN MEN VINNEREN: PINGVINLAKRISEN PÅ TAXFREE. Stupedama som nummer to.
Kaffemocca Skrevet 1. mars 2008 #19 Skrevet 1. mars 2008 Du får kjøpt pingviner i sverige, men vet ikke om du bor i nærheten av noen grense da. Jeg stemmer forresten på pingviner=)
NoDoubt Skrevet 1. mars 2008 #20 Skrevet 1. mars 2008 Salte lakris snører. Den blå pakken. Men det er mange år siden jeg har sett de:-(
Tommage♀♂ Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #21 Skrevet 1. mars 2008 JAA! kom på at det var bamser jeg, men du har rett, det var sommerfugler og blomster! åh, tipper jeg skal lete etter dem ja=p
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #22 Skrevet 1. mars 2008 No må dåkker slutte, salt sild e jo ikkje salt nok en gang! ;o) Dæm uten strø på som e litt seig som man bruke å plukke i smågodte dæm e god, men trur ikkje dæm hete salt sild..... )
Tommage♀♂ Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #23 Skrevet 1. mars 2008 Vestlending jeg=( Må visst flytte;)
pimpernell Skrevet 1. mars 2008 #24 Skrevet 1. mars 2008 Sånne hjul...dragster tror jeg de heter. Suupersalt og suupergodt!!! For noen år siden kjøpte jeg og vennina mi en kilospose med rent salmiakksalt. Spiste så mye at vi ble dårlige... begynte å kaldsvette og svartne for øynene! Her snakker vi hekta på salt! Morro at det sto uttapå posen at det ikke skulle komme i kontakt med lepper!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #25 Skrevet 1. mars 2008 Oi, no kom æ på all time favorite: RUST! Huske dåkker de knall gode sukkertøyene som er super salt å brun utenpå å hvite å søte inni? For ikke snakke om BOMBA både den salt å den sure. NAM, NAM )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå