dritgrei hei hei! Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Malaco sin pose med "Godt og blandet" SURT .............. nam nam nam nam og det kommer fra ei som egentlig liker best dundersalt og hockeypulver :-)))
kanutteogkruttet Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Hehe.... godt det ja Selv fant jeg ut igår at Cartoonies kjeksene Sætre er nam-nam..... Nyyyydeli sjokolade i dem jo!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Mannen var i Sverige på shopping i dag og kjøpte 0 godteri til meg....snufs....
dritgrei hei hei! Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2008 er det de kjeksene som er i løvematen fra SAS? i så fall er de gode.... ;-) jeg er jo litt oldtids har jeg skjønt så det gjør ikke no om det er gamle nyheter :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2008 Det skal rett og slett ikke gå ann... er det ikke da man kommer hjem med 2 kilo blått godteri???
kanutteogkruttet Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Ikke min skyld at sønnen min ikke fant de i kjekshylla før nå.... Han tok en pose og jeg 4. Idag kjøpte jeg meg en hel pakke til meg selv i smuuuuug
dritgrei hei hei! Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2008 Alt som gjøres i smuuuuuuuuuuuuuuuug er veldig godt :-) (og plutselig kunne denne tråden ha handlet om alt annet enn bittesmå kjekser med sjokoladeting inni)
kanutteogkruttet Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 O svenskegodis????! Det er ikke mulig, hadde blitt hissig jeg da. Ikke noe svenskesnop til meg, sofaen til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå