mayaya Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 mayaya mayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayaya
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2008 Åja, det er kjempebra:) Ler av det hver gang.
Galskapens overhode Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 liker "meg og lille vampyr".. får assosiasjoner til den gangen vesla var 8 mndr, holdt henn ei armene, hun bøyde seg frem for å få en nuss, gapte over haka mi og satte sine 2 eneste tenner godt inn i haka så jeg blødde..
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Jeg synes "kjipe-laila" fortjener hederlig omtale for bra nick:)
lenej :o) Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 neeeiii.. dere har misforstått!! det er jo lenej )
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Nedtråkkakaviartubepupper(vet ikke om det er riktig)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. mars 2008 Min er snart 18 mnd og fremdeles en vampyr i den forstand. Beit med blå på kinnet da han kysset meg i dag tidlig:)
PlinkiPlonk Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 Fantasiløs:) Utrolig bra nick, og digre mugger eller patter...Holder på å le meg ihjæl når jeg ser det.....
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 Jeg syntes ka-ping var det aller mest geniale nick på jord ... og nå er det jo blitt ledig, he he.
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. mars 2008 Er det ledig? Hva skjedde med ka-ping? Syns alle forsvinner/endrer nick i det siste. Umulig å holde styr på dere ustabile tøttene:)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 1. mars 2008 Å? Ikke borte som alle de andre kjente (og kjære?)?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #18 Skrevet 1. mars 2008 Hun ble selfangerkjerringa eller noe i den duren ;-) Tror mayaya skrev det ovenfor. Jeg tror det jammen meg bare er gode mayaya som holder ut med nicket sitt jeg, så det er vel et fantastisk bra nick det også!
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 1. mars 2008 Jeg holder mitt nick, holdt stand i snart 18 mnd:)
mayaya Skrevet 1. mars 2008 #20 Skrevet 1. mars 2008 mayaya har ikke skiftet siden hun logget inn som prøver :-D
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #21 Skrevet 1. mars 2008 Ooooooo, du er tøff. Jeg het lilemo da jeg prøvde og var gravid. Men det er jo så lenge siden.
1kar&1møy&meg™ Skrevet 1. mars 2008 #22 Skrevet 1. mars 2008 ikke for å skryte i det hele tatt altså, men jeg likte veldig godt nicket jeg hadde før : "Melkebaren" føltes veeeeldig passende der og da hehe
Galskapens overhode Skrevet 1. mars 2008 #23 Skrevet 1. mars 2008 Lakenzkrekk syntes jeg var et bra nick.. mitt gamle nick helt til snuppe mistet lakenskrekken.. Devil wears diapers var også ganske genial de 2 mnd jeg kunne bruke det før hun sluttet med bleia også..
Galskapens overhode Skrevet 1. mars 2008 #25 Skrevet 1. mars 2008 Hvilken er mest passende? Ingen av ungene har lakenskrekk foreløpig.. Og lillegutt er for skjønn til å bli kalt en liten Devil enda.. Dog føles all nattammingen som litt lakenskrekk da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå