Gå til innhold

fantastiske gode nick på dib?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mayaya

mayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayaya

Skrevet

northernlights

(jeg elsker nordlyset!)

Skrevet

Vil ha BIM!

er jo også passende her inne

Skrevet

hunsomhartattsegvannoverhodet

Skrevet

Åja, det er kjempebra:) Ler av det hver gang.

Skrevet

liker "meg og lille vampyr".. får assosiasjoner til den gangen vesla var 8 mndr, holdt henn ei armene, hun bøyde seg frem for å få en nuss, gapte over haka mi og satte sine 2 eneste tenner godt inn i haka så jeg blødde..

Skrevet

Jeg synes "kjipe-laila" fortjener hederlig omtale for bra nick:)

Skrevet

neeeiii.. dere har misforstått!!

det er jo lenej :o)

Skrevet

Nedtråkkakaviartubepupper(vet ikke om det er riktig)

Skrevet
:) Min er snart 18 mnd og fremdeles en vampyr i den forstand. Beit med blå på kinnet da han kysset meg i dag tidlig:)
Skrevet

Fantasiløs:) Utrolig bra nick, og digre mugger eller patter...Holder på å le meg ihjæl når jeg ser det.....

Skrevet

Jeg syntes ka-ping var det aller mest geniale nick på jord ... og nå er det jo blitt ledig, he he.

Skrevet

Er det ledig? Hva skjedde med ka-ping? Syns alle forsvinner/endrer nick i det siste. Umulig å holde styr på dere ustabile tøttene:)

Skrevet

ka-ping er her fra tid til annen hun, ja

Skrevet

Å? Ikke borte som alle de andre kjente (og kjære?)?

Skrevet

Hun ble selfangerkjerringa eller noe i den duren ;-) Tror mayaya skrev det ovenfor. Jeg tror det jammen meg bare er gode mayaya som holder ut med nicket sitt jeg, så det er vel et fantastisk bra nick det også!

Skrevet

Jeg holder mitt nick, holdt stand i snart 18 mnd:)

Skrevet

mayaya har ikke skiftet siden hun logget inn som prøver :-D

Skrevet

Ooooooo, du er tøff. Jeg het lilemo da jeg prøvde og var gravid. Men det er jo så lenge siden. :)

Skrevet

ikke for å skryte i det hele tatt altså, men jeg likte veldig godt nicket jeg hadde før : "Melkebaren" føltes veeeeldig passende der og da hehe

Skrevet

Lakenzkrekk syntes jeg var et bra nick.. mitt gamle nick helt til snuppe mistet lakenskrekken..

Devil wears diapers var også ganske genial de 2 mnd jeg kunne bruke det før hun sluttet med bleia også..

Skrevet

bytt tilbake:)

Skrevet

Hvilken er mest passende?

Ingen av ungene har lakenskrekk foreløpig.. Og lillegutt er for skjønn til å bli kalt en liten Devil enda..

Dog føles all nattammingen som litt lakenskrekk da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...