winneboo Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Det ble slutt mellom samboer og meg Så han flytter ut i løpet av uken. Blir uvant å bli alene igjen gitt. Hvertfall i en by jeg ikke kjenner noen. Men vil ikke flytte tilbake til hjembyen min for har jobb her, å dattera mi går hos dagmamma osv. Men uansett så blir det rart å bli alenemamma igjen. Men jeg vet at jeg tok det riktige valget da, eneste som bekymrer meg er at jeg sitter med en husleie på 13 000 alene. Ikke kult men men skal vel greie det også. Måtte bare få det litt ut...
Snuppa! Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Huff da vennen. Det hørtes ikke gøy ut. Hva har skjedd? Er alene fremdeles her også..
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Sender deg en kjempestor god og varm klem til deg *KLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMEEEEEEE*
~Maja Mor~ Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Huff. Vil bare gi deg en trøsteklem! Er alene med 2 selv..... Lyke til!
winneboo Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 Har egentlig ikke skjedd noe drastisk mellom oss. Hadde det kjempefint sammen å jeg elsker han. Men problemet er at han har mye gjeld fra før å han har ikke sans for økonomi i det hele tatt. Å når jeg måtte gå løs på mine sparekontoer til meg og vesla for å greie oss så skjønte jeg fort at han kom til å dra meg ned i gjeldshavet. Dessuten så løy han om hva slags gjeld han hadde. Dvs han hadde mer enn han har sagt..men men..at datteren min har et sted å bo, klær på kroppen og mat i magen er viktigere enn at jeg skal leve på luft og kjærlighet. Er bare litt lei meg fordet fordi jeg syns det var hardt å være alenemamma første gangen, å nå i en by hvor jeg kjenner ingen blir ikke lettere, men men det orner seg til slutt. Det er jeg helt sikker på.
NoDoubt Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Sender en god klem. Er han barnefaren og? Tenker siden du skriver at du blir alenemamma igjen.
WP-TLogPeanut Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Næmmen Skjønner du er trist nå ja.. men bra likevel at du føler det er det riktige.. 13 000 i husleie hørtes helt vilt ut da Lykke til Charlie,du kommer nok fort inn i rutinen som alenemamma igjen Klemmer fra
melkekua™ Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Du virker som en jente med bein i nesa, så dette klarer du bra ;o) Sender en stor trøsteklem til deg.
winneboo Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2008 Nei han er ikke barnefaren. Vi flyttet sammen for 8 mnd siden så har jo ikke hatt et såå langt forhold da men uansett, jeg elsker han, men elsker dattera mi mer enn å frivillig bli gjeldsslave
Solitude Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Kjempe KLEM... Men vet du at det virkelig høres ut som du har tatt en moden og voksen beslutning og satt din og din datters velvære på første plassen. Og det er det slettes ikke alle som har mot til å gjøre. Så jeg er faktiskt litt stolt av deg i dag Charlie22 ! Ville ha begynt å forsøke finne noe rimeligere plass å bo hvis mulig... Godt du var modig nok til å bryte ut før han dro deg med ned i gjeldsslave verden, mange kvinner som har latt seg lure for lenge og så sitter de der og alt ser mørkt ut... Lykke til videre....
winneboo Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. mars 2008 Har skrevet under på 1 års kontrakt å den kan ikke sies opp før det. Å vi flyttet hit i november(bodde et annent sted i oslo først) Så jeg må nok bo her til november. Men jeg vil gjerne greie det, trives utrolig godt her, har ikke lyst til å flytte i det hele tatt. takk takk vi skal nok greie oss vi. Jeg og vesla er et meget bra team så vi kommer oss gjennom det meste
winneboo Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. mars 2008 Ja det er dyrt ja. Men nå bor jeg ganske sentralt å leiligheten er på 90kvm å så er det inkludert strøm og parkeringsplass, så trives veldig godt her. Ja jeg kommer fort inn i det igjen Det vanskelige er når jeg ikke lenger kan si: "kan ikke du hjelpe meg, jeg har migrene" hehe ingen kjære mor nå lenger nei..hehe..men men
winneboo Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. mars 2008 Takk takk Forresten er det noen her som vet om det går ann å avbestille en tur man har betalt depositum? Jeg driter i om jeg ikke får det tilbake for det var bare på 2300 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå