Gå til innhold

når sender dere ut invitasjonene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som skal gifte dere i sommer? og når har dere svarfrist?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sendte ut noen av mine innbydelser på torsdag og vi skal gifte oss 28 juni og skal ha svarfrist 1 mai..vet jeg er veldig tidlig ute men orket ikke å vente lengere hehe

Skrevet

Vi gifter oss i slutten av mai. Sendte ut invitasjonene i desember, med svarfrist 01 feb.

Skrevet

Vi sendte ut våre i november eller desember (husker ikke helt), satte svarfrist til 1. februar. Gifter oss i mai.

Skrevet

Vi gifter oss 31.mai. Innbydelser ut i slutten av januar. Svarfrist 1.mars.

Skrevet

Hei har bestilt invitasjoner håper jeg får de snart. Svarfristen blir 1 mai. Vi skal gifte oss 26juli.

Skrevet

Vi tenkte å sende ut innbydelsene i slutten av mai, gifter oss 2.aug. Men det er kanskje litt sent det da? Hvor lang svarfrist bør man ha da?

Skrevet

Vi gifter oss 16.august..

Skal begynne å sende de ut denne uka..

Svar-frist 1.mai..

Skrevet

Da får vi skynde oss å lage ferdig invitasjonene da... hehe

Skrevet

Hehe :) Ja, sikkert greit å få de ut om ikke så lenge, fordi folk ofte planlegger ferie i august. (Evt. sende de ut når du har tenkt, men be folk holde av datoen... Men kommer jo an på hvor mange en skal be da. Greit å sende ut 20 sms kanskje, men ikke 80... Mange vet jo sikkert allerede datoen også).

Skrevet

Vi skal bare be 30stk ca.... Og de aller fleste vet allerede datoen ja... E bare 4 vennepar utenom familien og forloverne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...