veslamøy Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Hei har kjøpt fruktpure til minsten på 4 mnd.. men den skal jo stå i kjøleskap, skal jeg da temperere den før jeg gir han av det? eller kan jeg gi det kaldt?
SkravleFruen Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Kjøper du dem frå kjøleskap? Ettersom de skal oppbevares i kjøleskap? Iallefall. jeg tror jeg ville prøvd meg litt frem og sett hva han liker best. Ville først prøvd romemperert, deretter med litt mer lunk i, og deretter kaldt. Tror ikke det er noe fasit på om den skal vames eller ikke.
WP-TLogPeanut Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Vi oppbevarte uåpna glass i romtemp. og de fikk hun som de var. Fikk hun fra åpnet glass som hadde stått i kjøleskap,kjørte jeg det noen få sek. i mikroen ,så det ikke skulle være iskaldt. Min mamma sa det blir for kaldt for hjernen hihi...må høre på mamma vett
veslamøy Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 kjøper det ikke fra kjøleskap nei. men når glasset er åpnet skal det oppebevares i kjøleskap og minsten spiser jo ikke mer enn noen få skjeer til kvelds.. Har gitt det kaldt, og det har gått greit. Men tenkte på om det ble kaldt til magen hans.. kanskje en veldig tåpelig tanke :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå