Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Hadde en bedre, men var så usikker på om jeg egentlig orka mer vin. derfor tok vi den... men kunne visst trydt tatt den gode! hehe
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Er med og skåler jeg, og. Hever mitt glass med African Spirit!
Løvemor79 Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 *skål* ..med Odin pilsner - billig men god. )
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Jepp, satt med et i badekaret i stad og boblene på full rulle, nå sitter jeg med vann...........?
Løvemor79 Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Hørtes glamorøst, men deilig ut det. ;o) ...Vann må til! Må alltid ha vann før, mens og etter alkohol, snop, ++
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 He he, ja veldig, mitt eget spa...hmmmm....problemet var at jeg puttet på meg så mye produkter av forskjellige varianter at jeg skle under vann og kom ikke opp igjen...............derfro mye vann.............. Nei da...................var skikkelig *mitt eget spa opplegg ja*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå