Gå til innhold

Mamma!!! Monster bizzz!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann hylte mamma for litt siden og forklarte meg at det var en bizzzz på rommet hans, den var sååå stor og såååå farlig!!! Han var redd og ville ikke sove pga av denne moster bizzen.

Jeg søkte jo igjenom rommet, fant jo ikke noe monster bizz, løy å sa at det var en knøttliten flue ikke noe å styre over, flua er jo reddere deg enn du er den osvosvosv.

La han igjen, gikk inn igjen hit og peace!!

Nok en gang kommer det HYL mamma, løper inn med tanke på at det kanskje er en monster bizz der inne??? Hvem vet av alt som kryper og går)) *Mamma, den er der* Hva tror dere han peker på??

En forbanna mygg, det er kunn 800000000000000000 mygg her og han har ALDRI reagert på noe kryp før. STakkars modige gutten min, tror nok det heller er barnehagen enn myggen som holder han oppe.

Jeg har nå skremt vekk all myggen, visst frem kaka for i morgen, gått og tisset fire ganger, skremt enda mer mygg og enda en til, hatt på antiklø spray, antimygg spray, bredd over 100 ganger og hvis han ikke sover nå så setter jeg meg ned å spiser kaka hans og smatter HØYLYTT!!!!!!!

(her er klokken 23 og vi skal opp kl 06 lokal tid altså 04 norsk tid *gjesp* btw)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...