verdensbestegutt Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Noen anbefalinger? H va heter hotellet som ligger rett over veien for Dyreparken?
Regnbuens barn™ . Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Noahs ark, vi bodde der ifjor, helt ok .. men fryktelig trange små rom, buffeten nede var dårlig og dyr,men veldig mange fine fasiliteter da=) Husk å booke nå, ellers så kan du risikere å ikke få noe i nærheten i det hele tatt!
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Har du råd, er jo det aller bese å overnatte på hotellet i selve Dyreparken. Veldig fint og barnevennelig! Ellers er det vel Petter Stordalen Choise på den andre siden ganske ok.
kanutteogkruttet Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Vi var der i fjor og vi overnattet på Lillesand Ferieleiligheter.... Stortrivdes der og ikke var det så dyrt heller. Anbefales! Er ca 15. min fra dyreparken. Hotellet skal visst være bra, men det var dyrt å legge seg inn der visstnok.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 bodde på 123hotel..billig og greit..., var på showet også, gadd ikke betale i dyre dommer
Piri Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Vi bodde på choise i fjor sommer og det var et mareritt! Trange rom og bad. Vasken var faktisk på rommet! Det er åpent fra kjeller til tak og et vanvittig ekko fra millioner av gale barn og sure foreldre. Restauranten var et kapittel for seg. Å kalle seg "barnas hotell" og dekke på bordet med hvit duk og vinglass er kanskje litt selvmotsigende? Barnebuffeten var formet som et tog som ungene kunne gå igjennom og jenta vår syntes det var storveis. Men hun kom passe slukøra ut derfra for hun fant ikke noe hun likte. Jeg fulgte henne inn og fyttikatta for en svinesti. Og frokosten besto av loff, stekte poteter, stekte pølser, nugatti, hapå og sjokoladepålegg som tusen småfingre hadde vært oppi. Altfor dårlig spør du meg. Når en så lite rom og et sånt kaos koster 1700,- natta, frister det ikke til gjentagelse. Vi kapitulerte og dro en dag før tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå