Bærta å babyn Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 "Nabodama" er på sykehuset, hjerteinfarkt i natt, dattera og mannen vil gjerne besøke henne men de er barnevakt for barnebarnet sitt siden dattera er på fest... de snakket med henne i 4 tiden i natt men har ikke fått kontakt med henne etterpå (hun tar ikke tlf når de ringer) Det må da gå ann å komme seg hjem å passe på sitt eget barn når bestemora er på sykehuset og er syk!!!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 herregud altså!!! blir helt mål løs jeg,skjønner ikke att det går an å ha samvittighet til å oppføre seg slik. stakkars unge med henne som mor:(
Verbena Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Da hadde jeg vært så forbanna at jeg egentlig tviler på at den dattera hadde hatt så lyst til å komme hjem når hun ble bevist... Sånne folk burde vært hengt opp et sted til skrekk og advarsel. Er det mulig å være mere egoistisk?!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 kan ingen andre passe ungen da siden moren selv ikke har vett på å hente henne? Jeg hadde tatt med meg ungen på sykehuset jeg da....
Bærta å babyn Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2008 Hun kom da hjem tilslutt... i dag... i drosje... som kostet 2 000kr...
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 2000 kr for taxi?? Hvor i alle dager hadde hun tatt veien da? Hadde gitt f i hele festen hadde det vært meg å dratt hjem med en gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå