Gjest Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Samboern min fyller 30 i desember... Han er ihuga Arsenalfan, og generellt fotball... Hans store drøm er å få se Arsenal spille på hjemmebane i England. Han har aldri vært i england før, og jeg vet at det er noe han kommer til å sette pris på! Det jeg har tenkt er at jeg prøver å få tak i billetter og hotelweekend i Londom omegn når sesongen er i gang igjen i England. Sier ikke noe til han, men ber han om å ordne seg pass.... Så reiser vi dit fra torsdag til søndag uten lille gutten vår (som da er 1 1/2 år) ' Hadde deres mann satt pris på det?? Eventuelt andre tips hvis jeg ikke får tak i biletter?
futte (tm) Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 For en fotballfan måtte det vært verdens beste gave! Hadde kanskje vært bedre å dratt sammens med kompisene men
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Min kjære hadde nok blitt så glad at han hadde begynt å gråte hehe Det er hans drøm også, ikke samme laget, men likevel. Utrolig flott gave!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Helt sikkert bedre å reise sammen med kompiser ja.. Men nå har han ingen kompiser som liker samme laget.. hehe.. Jeg håper det faller i smak. Sitter og skriver en mail til supporterklubben nå ang billetter
Monajenten Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Syns absolutt ikke du skal gi en tur for ham og kompisene, men definitivt for han og deg!!! Jeg har dratt på tur med kjæresten min, ga ham samme opplegg i bursdags-/julegave (bursdag på lille julaften) i fjor og vi reiste i romjulen. Hadde det utrolig fint!! Skjønner ikke helt hvorfor det skal være så mye gøyere å reise med kompisene egentlig. Her er forresten en side du kan se på: http://www.fotballturer.no/arsenal.htm Når neste sesong starter i august, så finner du riktig dato. Lykke til, en SUPER gave!!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Er ikke snakk om at han skal reise med kompiser her.. Han skal reise med meg! Takk for nettadressen. Skal sjekke den
TurboPrinsessen:-) Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Samboeren min hadde ikke synes det var så kjekt, men så er han ikke interessert i fotball heller. Men hvis samboeren din er en ihuga fan, så er det jo en perfekt gave! Er jo veldig spesielt å se favorittlaget sitt på hjemmebane.. eller hvertfall en opplevelse å se en fotballkamp i England. (Har hørt så mange fortelle om det, selv de som ikke er interessert i fotball synes det er kjekt.. hehe ) Go for it, håper du klarer å få fatt i billetter:-)
Monajenten Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Det går forresten ikke an å få tak i billetter nå, der må du nok smøre deg med tålmodighet. Ingen kampbilletter legges ut for salg før noen uker i forveien.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 VÆÆÆÆH!! hjelpes! Jaja. har sendt mail til supporterklubben i Norge, så får jeg se hva de sier
~sjiraff~ Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Det må jo være en helt fantastisk gave til en stor fotball fan!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 Jeg håper det! Bare jeg klarer å holde dette for meg selv!! Han må jo ordne seg pass, men jeg trenger jo ikke å si hvor vi skal!! Planen er at han ikke skal få vite hva vi skal ut på før vi setter oss på flyet
danieI Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 fotball tur til england = med gutta kjærstetur = roma, praha, paris osv kjempefin gave, men det blir ikke det samme med deg, sorry.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #15 Skrevet 1. mars 2008 Takk for innspillet Daniel.. Ingen av kompisene hans er noe særlig fotballfans..
Monajenten Skrevet 1. mars 2008 #16 Skrevet 1. mars 2008 Da er det søren meg godt at ikke alle menn er som deg, Daniel:-)
danieI Skrevet 1. mars 2008 #19 Skrevet 1. mars 2008 monajenten....hva mener du? er førstevalget ditt for kjærestetur fotballweekend i england?
Monajenten Skrevet 1. mars 2008 #20 Skrevet 1. mars 2008 Jepp, det kan det absolutt være! Er for det meste, jeg! ELSKER fotballturer til England, det er jo fantastisk, og for et rush!!! Jeg og kjæresten min har det ihvertfall knallgøy sammen på fotballtur, men så kan jeg være litt "kompis" også da, og hive innpå med øl og ikke gå og susse og klemme hele tiden. Drar heller på fotballtur til England enn på gårundtåsepådenvakrebyenkjærestetur til Praha f.eks. Men jeg er veldig fotballinteressert selv. Men, vinkle det på en litt annen måte da: Hva ville du heller valgt: Fotballtur til England med damen eller Kjærestetur til Praha med damen Velger du da vekk fotballturen fordi det er med damen? Da er du kjiiip i så fall!!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #21 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er så enig Monajenten!! Jeg takler ikke sånne sussepåholdeihåndaheletiden turer! Selv om det er koselig så blir det ensformig i lengden. Hehe.. Fotball er litt mer action
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #22 Skrevet 1. mars 2008 For en super gave, Trassetrollet. Og takk for tipset... hehe... Min kjære blir 30 i november, så jeg tror jaggu jeg skal stjele idéen din. ;o) Men her blir det Tottenham, da. Og det blir med meg på slep, for det VET jeg han ville satt veldig stor pris på.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #23 Skrevet 1. mars 2008 Hehehe.. Kanskje Arsena- Totteham da Hehehe.. Bare stjel ideen min du det er helt greit. Men om du får billetter og ikke jeg så blir jeg sur!!
danieI Skrevet 1. mars 2008 #24 Skrevet 1. mars 2008 vel, nå er ikke quinnen min så utrolig fotballintressert så det kan kanksje ikke sammenlignes men ja, jeg hadde valgt praha med henne, fordi fotball er noe jeg heller deler med gutta...det er en greie, guttegreie så da får du heller kalle meg kjip hadde du valgt å dra på shoppingtur med kjæresten istedet for venninnene dine?
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 1. mars 2008 #25 Skrevet 1. mars 2008 Min mann ville elsket deg. Du måtte bare ha byttet ut Arsenal med Liverpool.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå