MamiMaribel Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Til vanlig er jeg vimsete og smådistré, men nå er jeg virkelig inne i en kritisk periode. Hjelp! Krisene innfinner seg vanligvis på kjøkkenet, og bare denne uken har jeg hatt to episoder hvor jeg har skrudd på plater på fullt, uten at jeg skulle bruke dem, og nesten svidd ned huset begge gangene. Ellers er det knusing, søling, snubling osv...... Vanlig, eller...? :-D
~Maja Mor~ Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Veldig vanlig! Rett og slett normalt! Og etterpå kommer ammetåken! Blir ikke noe bedre da ;-)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Jeg var helt i ørska den siste mnd hehe, snakket rotete og gjorde masse rare ting :) sov ikke i det hele tatt de to siste mnd da, så kanskje ikke rart at jeg var litt "borte"
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Hahaha, det er helt normalt. Dess mer gravid du blir dess "dummere" blir du. Nå skriver jeg "dum" med anførselstegn, for det kommer jo av hormoner, slitenhet, blodet går et helt annet sted enn hjernen og kroppen forbereder seg på at livet ditt snart blir snudd på huet:) Alle høygravide og ammende har rare glemmehistorier. Jeg leita etter telefonen min MENS jeg snakka i den, åpna kjøkkenskap og bestikkskuffer når det var skoene mine jeg så etter, glemte ord (Skulle si "gi meg veska mi" til samboern og det ble " gi meg den..eh greia. Tingen der borte! Med TING i" ) og masse annet rart.. Når det gjelder å bli med klønete kan det faktisk komme av at vann i kroppen klemmer på nerver så du kan ikke få skylda for det heller:)
MamiMaribel Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2008 Ja vet du hva, jeg tror faktisk at det har en sammenheng med veldig underskudd på søvn. Det går virkelig på stumpene her, og det gjør noe med hodet mitt! :-D Ammetåka husker jeg, og da var jeg uhelbredelig sløv og distre. Herlig:-)
MamiMaribel Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2008 Gurimalla, det er alvorlige saker!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå