~Maja Mor~ Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Jeg heier fremdeles på Hugo! Noen flere? ps Pokker heller at Catharina ikke gikk ut i dag. Blir på så dårlig humør av henne!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 MAJAMORR!!!!!! SNUPPA!!! Jeg har savna deg!!!! Hugo var en drittsekk først, men har fått litt mer sansen for han nå! Catharina er ei bitch!
Storebror & Lillesøster Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Likte han ikke første uka som storbonde,men nå liker jeg har syntes han geir ove,eller silje fortjener og vinne,og jeg hater catharina,megge!
~Maja Mor~ Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 Jammen hei Trine! Skrev til deg på et innlegg for lenge siden. Og lurte på om det er det...OG DET VAR DET JAMMEN! KOSELIG JA! Jepp, ut med catharina. BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er litt små hugofan for tiden jeg å Var det ikke i begynnelsen men han har blitt mye bedre! Catharina kan dra langt vest for min del og det var synd ja at hun ikek røyk ut! Makan til negativus har jeg ikek sett makan til
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har tenkt så mye på deg!!! Hvordan går det med deg og lille snuppen? Skulle hatt deg på msn lista mi!!!
~Maja Mor~ Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2008 Hei du! Veldig mye styr med Lillegutt. Men det begynner å snøre seg sammen nå. Han har hatt nakkekomplikasjoner, derav favorittside og flatt bakhode. Så der har vi manuell terapaut og osteopat i bildet. Han sover ikke noe særlig sammenhengende, max 2 timer tilsammen iløpet av en natt, 3 halvtimer på dagen. Og ved siden av det så har vi da atopisk eksem og mat allergi.... Kan slå fast at jeg er sliten og noen ganger lurer på hva i hel..... tenkte jeg på! Hehe, men det går nok bra tilslutt :-) Han er jo en nydelig gutt som ler og smiler lett. Det er et slit med alt som skal gjøres og jeg kommer IKKE til å ringe donor igjen, hehe. Han elsker fart og spenning, så bare han blir bitte litt eldere så tenker jeg han er klar for berg og dalbane! Står det bra til med deg, dine og vrinsk?
~Maja Mor~ Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2008 Catharina er jo sånn energi tyv. Jeg hadde blitt gal av å høre på den sytingen!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Oisann! Håper det retter seg opp for deg etterhvert!Høres ut som om du har nok å henge fingrene i! Stakkars både lillegutt og deg, må da være sliten nå! Hehe.. Skjønner godt at du ikke ringer donor igjen ja! Hehe. Du skal se at det løser seg for snille jenter Joda, her er alt bare bra! H er høyt og lavt hele dagen, bortsett fra når han sover, da ligger han rett ut! Han har krabbet siden han var litt under 7 mnder gammel, og nå går han rundt hele sofan og bordet hvis han holder seg i det.. Tatt 2 steg alene, så boms ned på rompa Jeg skal opereres neste fredag og har måttet legge vrinsk litt på hylla.. Ble en kjempekrangel med eier som førte til at jeg tok sakene mine og dro.. Komplisert sak med div ustelt hest etc Skulle sett lille gullet ditt på bilde da
~Maja Mor~ Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. mars 2008 Æ lik jo å værra anonym da... Men jeg skal legge ut et bilde på profilen bare for deg :-) Så sletter jeg det etterpå!
~Maja Mor~ Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. mars 2008 Hmmm, får ikke lagt ut bilder :-( Noe galt med sidene her. MEN jeg glemmer deg ikke, så sier heller ifra når det er i orden! Sett/hørt noe fra Lone da?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 Hmmm.. Kjedelig! Nei, jeg har ikke vært her inne på noen mnder, så jeg har ikke hørt noe desverre.. Sletta profilen min og alt! Ble kvalm bare jeg så dib en stund!! Her er vi forsiktige om dagen.. :S Lever i sølibat. hehe.. Måtte slutte på Yasmin fordi jeg ikke tåler dem, og fordi jeg skal sitte med benet i gips i 6 uker.. Skal begynne på microgynon, men får ikke lov før etter jeg har tatt gipsen :s
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #15 Skrevet 1. mars 2008 Kan heller ikkje fordra Catharina. Utruleg kjipt at ho ikkje gjekk ut i kveld. Satser på Hugo el. Geir Ove. Likte ikkje Hugo i starten eg heller, ikkje før i det siste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå