Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "bare" ett bankende hjerte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et bankende hjerte og du ser en liten bebbis:D

jeg syntes det var verdt det, det gikk mer opp for meg og det var såå gøy å høre hjerte:)

Skrevet

Jeg har fått time pga blødninger i uke 5 nemlig...lenge å vente, men jeg er sikker på at bebbisen har holdt seg fast. Har det på følelsen, også har jeg fått mange mange fler symptomer etter hvert...og ikke har jeg hatt flere blødninger heller. Så, det går nok bra. Uansett kjekt å få sjekka:)

Kjekt at man kan se det er noe annet en noe som banker og da:D

Skrevet

Jeg var i uke 9 og da så jeg mini "pelle" seg i nesa.....

Skrevet

du ser ikke så mye, en liten prikk som viser et bankende hjerte og noe som skal være babyen din. men det likner ikke mye på en baby enda

Skrevet

Temine!

Du sa du hadde blødning i uke 5, men gjorde du noe da, eller skal du ikke inn til kontroll før uke 8-9? Har selv hatt blødninger nå, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er i dag 4+4 tror jeg. Blødde litt mørkt på torsdag, men i går kveld kom det ganske mye friskt blod. Bør jeg kontakte legen, eller er det ikke noe de får gjort. Man kan jo ikke se noe særlig så tidlig. Jeg tenkte også på om jeg kanskje kunne ta en hcg prøve får å se om det er steget tilfredstillende. Blir litt usikker.

Skrevet

Er det innvendig eller utvendig UL på dette tidspunktet? Jeg har time til tidlig UL når jeg er iflg menstermin er to dager unna uke 11 (9+5), og på klinikken sa hun jeg snakket med at det ble "vanlig" ultralyd. Det er derimot gode sjanser for at jeg egentlig er helt tidlig i uke 10 eller i slutten av uke 9, jeg vet rett og slett ikke. :/ Hva gjør de da? Innvendig eller utvendig? Jeg bor VELDIG langt unna UL-klinikken (6 timer med tog hver vei), så det er liksom den ene dagen jeg har mulighet til å gjøre det, ellers blir det ikke noe av før ordinær UL... Fant ut at det var liksom ikke noen vits i å ta "tidlig" UL i uke 15, som ellers var det eneste alternativet. :/

Skrevet

En liten "bamsemums". Ser antydning til armer og ben, men ikke særlig godt.

Skrevet

Jeg blødde ei uke. Lot det bare stå til, men tok det med ro. Det er uansett ikke noe de kans gjøre så tidlig desverre. Så bestilte jeg meg en legetime, var usikker på om jeg hadde mista eller om det var noe der enda. Har mista en gang tidligere nemlig, og det var ikke likt denne gang. Legen tok gu og en grav.test. På gu så det bra ut, men blødningen måtte ha kommet fra livmor mente hun. Derfor sendte hun henvisning til UL. Har time om ei uke. Fikk ikke hastetime pga at blødningen var stoppet.

Det kegen kan hjelpe deg med å finne ut av der altså om det er noe liv og håp der eller ei.

Lykke til!! Håper det går bra:)

Skrevet

Når du er 9+5 er du jo enda i uke 9, og da er det innvendig UL, det fikk jeg beskjed om i alle fall. Er usikker på når man begynner med utvendig:)

Skrevet

Når jeg var 11+ noen dager så prøvde gyn å ta utvendig, men "ga opp " og tok så innvendig. så de går vel over til innvendig om de ikke ser noe?

i uke 7 så så jeg en bamsemums. Jeg har sett i uke 7 i uke 10 11 12 13 17 I uke 10 så jeg det samme som uke 13. en liten baby med armer og fingre osv:)

(dette er fra ulike sv. skap )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...