Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er ei jente på 25år, fikk mitt første barn januar 2006, en nydelig, velskapt sønn.

Så fikk jeg en datter i september 2007, altså 20mnd i mellom de.

Omtrent siden jeg ble gravid med datteren min, så har jeg ikke hatt særlig lyst på sex, blir rett og slett kvalm og uvel, bare ved tanken....dette plager meg veldig, for jeg har jo lyst på kjæresten og samboeren min....men får det liksom ikke til.

Noen her inne som kanskje har det på samme måte, eller har hatt det på samme måte, som vet hva dette kan komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

tok meg nesten ett år før jeg hadde lysten tilbake etter at jeg fikk sønnen min. Kroppen din har vært gjennom mye på kort tid, så det tar nok litt tid før den har overskudd til å ønske å ha sex! Det må være fryktelig slitsomt med to så små barn, og da er lysten langt unna. Iallfall er det sånn når jeg er sliten og har mye å gjøre med hjem og barn. Ta tiden til hjelp, få avlastning - men husk at sex avler lyst :))

Skrevet

Det var dette jeg også trodde, men jeg har jo lyst i utgangspunktet, så jeg vet ikke helt. Men har bestillt time til legen min, så får se hva han sier for noe, men takk takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...