Vestlending med to, snart tre? Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Hva er den største utfordringen? Fordelen? Jenta mi kommer til å bli 17-18 mnd når nestemann er fødd? Hva med søskenvogn? Anbefalinger? Tror jeg vil ha jenta i barnehage mandag, onsdag og fredag slik at jeg får litt tid alene med minstemann....
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 det er 16 mndmellom mine to. Utfordringen:Nok tid til begge, men det gjelder nok uansett når man får flere barn. Fordelen: de leker nå veldig fint sammen og har mye glede av hverandre (2 og 3 nå) ikke noe søskensjalusi, størstemann huser ikke hvordan det er å være enebern. Søkenvogn: er kjekt, vi har bruk den masse. Mange gode på markedet, kommer ann på hvor mye penger dere vel legge i det. Viktig at den ikke er for tung bare, to barn er tungt.. Barnehage?: Ja absolutt, vi hadde ikke, men det angret jeg på største begynte å kjede seg litt hjemme etterhvert og jeg følte at babyen fikk litt lite oppmerksomhet. Lykke til, jeg syntes det har vært kjempe kos med to tette og ville valgt det igjen!.
marianne:) Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Det er 17 mnd mellom mine. har ikke vært noen problemer i det hele tatt, eldstemann synes det er stas å være storebror og ha "ansvar". Jeg har ikke hatt søskenvogn, men ståbrett til å feste på vognen. Dette har fungert velgig bra ettersom eldstemann vil gå selv. Har hatt begge hjemme hele tiden, men alltid vært nøye med "alenetid" med begge. Får fort rutine i hverdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå