Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Har fått tilbud om time hos UL-lege (obstetrikker, skrives det sånn?!?!), og er veldig spent på hva han/hun finner ut av. Noen med erfaring?
MorCathy *spire fire og fem!!* Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Obstetriker / gynekolog (OB/GYN) er en lege med ytterligere spesialisering innen kvinnehelse/fødsel (Obstetrician/fødselslege). Vi er flyttet fra jordmor til fødselslege som foretar alle svangerskapskontroller, siden vi venter tvillinger.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Jeg vet hva slags lege det er, ettersom jeg selv har bedt om å få komme til en. Går også til gyn.lege fra før, men skal nå utvide legestaben. Er mest spent på hva de gjør i forhold til det jm eller gyn gjør på ul.
*bubbs* Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Om du skal til en lege som driver kun med UL og fosterdiagnostikk har de sikkert litt mer moderne UL-maskin. Kanskje du får se 4D bilder? Ellers gjør de det samme som hvilken som helst lege gjør ved UL, bare litt grundigere og med litt mer trenet øye. De måler det som skal måles og ser at organene har vokst normalt. Er du henvist dit for noen spesiell grunn?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Regner med de har det beste apparatet på huset. Jeg er henvist dit fordi jeg har et kronisk sykt barn fra før, men det ble ikke oppdaget før etter fødsel. Er veldig redd for at det skal skje igjen! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå